Ékszergyertya szeretettel | Lemina Secret


Mióta az eszemet tudom, szeretem a gyertyákat. Anyukámról ragadt ez rám, Ő is mindig, télen-nyáron gyertyázik. Én kicsit szintet léptem, nem csak, hogy az évszakok nem befolyásolják a gyertyamániám, a napszakok sem. A szobám minden részében van kialakítva egy kis "állomás" - ez leginkább egy tálcát takar, amin gyertyák vannak és nincs semmi éghető a közelben -, hogy gyertyázni tudjak. A legjellemzőbb, hogy reggel, a napom megtervezésénél és este, sorozatozáshoz/filmnézéshez/olvasgatáshoz gyújtok meg egy szép és lehetőleg illatos darabot. 

Sok márkát próbáltam már ki; volt dolgom az igazán rossz, pár óra alatt szétfolyó és luxusterméknek számító darabokkal is. A legkedvesebb a szívemnek az üvegbe öntött gyertya és szeretem, ha a csomagolás is mutatós. 

Így érthetitek, hogy nagyon örültem, mikor lehetőségem nyílt megismerkedni a Lemina Secret egyik kézzel készített szépségével. 


A márkánál 10 féle gyertya közül választhatunk, klasszikus és mini méretben. Mindegyik szójaviaszból készül, mely környezet- és egészségbarát alapanyag (a belőle készült gyertyák sokkal tovább égnek és kevésbé kormolnak). Én a Party Time-ot választottam, mely pezsgős, gyümölcsös, intenzív illatot ígér. 

A szépséges és masszív üveget extra biztonságosan becsomagolva vettem át a futártól; a csomagolóanyag-rétegeket látva biztosan állíthatom: Tuti, hogy mindenhova épségben érkeznek meg a márka termékei. Kicsit egyébként meglepődtem a méreteken, számítottam rá, hogy nem valami apró, pár órát égő darabot kapok, de ez a gyertya hatalmas! Az üveghenger fedele és alja is szélesebb és még vastagabb. A logó és a gyertya illatához passzoló hangulatú matrica, a szépen, egyenletesen öntött viasz... jajj, látványra és tapintásra is annyira minőségi! Bármelyik otthon csodaszép dísze lehet.

Nálam az asztalon foglalta el a helyét, ha nyugisabb napom van, a reggeli tervezgetésnél vetem be. Összhatásra egyébként én leginkább barackosnak mondanám az illatát; frissen gyümölcsös, mindig jobb kedvem lesz tőle. Ráadásul valóban intenzív, úgy 10-15 perc után nem csak a közvetlen közelében, hanem az egész szobában érzem. A nagy tervezgetések és naptározások közben pedig azt is észre kellett vennem, hogy valóban sokkal lassabban fogy a viasz, mint eddig bármelyik gyertyám esetében. 1-2 óra égetés alatt, mintha semmi nem változna, úgyhogy még sokáig fogjuk élvezni egymás társaságát. 


Ez már így is eléggé szép és jó és akkor még meg sem említettem, hogy van még egy különlegessége a terméknek: Minden egyes gyertya egy ékszert is rejt, ami becsomagolva bent csücsül a viaszban. Néhány óra égés után elkezd kikandikálni és egyszerűen ki lehet emelni. Fülbevaló vagy gyűrű kerülhet a gyertyába, utóbbinál magunk választhatjuk ki a méretet. Az ékszer kinézetét nem tudhatjuk előre, csak annyi biztos, hogy egy 4000 Ft értékű bizsu lapul a gyertyánkban. 

Őszintén, nem tudtam, mire számítsak ezzel kapcsolatban, de meg kell, hogy mondjam, valóban legalább annyira jó minőségű az ékszer is, mint amilyen a gyertya. Nagyon meg vagyok vele elégedve, tökéletes a méret is (a webshopon könnyen és egyértelműen kiválasztható), az anyaga jó minőségű, nem valami könnyű, vékony kis bizsuról van szó. Három kő is díszíti; szép, de nem csicsás. 


Összességében: Amit a termék ígér, azt maximálisan be is tartja. A csomagolás, az illat, a krémesen olvadó-dermedő viasz, a benne lévő ékszer... az egész annyira hangulatos, egy pillanat alatt bele lehet szeretni a Lemina Secretbe. Idén eddig ez a legkülönlegesebb magyar termék, amivel találkoztam. Bátran ajánlom, ha szeretnétek magatokat vagy egy szeretteteket megajándékozni valami széppel. Anyák napjára is tökéletes lehet például. :) 

A héten érkezik egy videó még a gyertyáról, amiben többet mesélek róla! Addig is ITT a link a webshophoz, ha szeretnétek megnézni a többi illatot, az árakat vagy akár az ékszereket. 

0 megjegyzés: