Olcsó és hatékony hajvitamin a Dm-től


Nem is tagadhatjuk, hogy a hajunk kinézete - egészsége! - mennyire fontos. Nem véletlen, hogy sok-sok praktikát kipróbálunk, hogy szebb, fényesebb, dúsabb vagy éppen hosszabb hajzuhatagunk legyen. A külsőleg alkalmazható termékek mellett, "belülről" is támogathatjuk hajkoronánkat; azt hiszem, nem árulok el nagy újdonságot: hajvitaminokkal. Többfélét próbáltam már, közepes és kifejezetten drága árkategóriában is. Volt amelyik jól muzsikált és volt olyan is, amelyiket mintha nem is szedtem volna. Tavaly, még év elején, amikor ismét keresgélésbe kezdtem, eszembe jutott, hogy sok jót hallottam a Dm sajátmárkás, Das Gesunde Plus Haar Vital Komplex kapszulájáról.

Idén már a harmadik kúrát vásároltam meg belőle, körülbelül 900 Ft-ért. Ezért 60 darabos (napi egy szemet kell bevenni, tehát), kéthavi adagot kaptam. Minden kapszula tele van a haj számára közismerten hatásos hatóanyagokkal, mint a B-vitaminok, cink, biotin, réz, szelén, stb... Ezekről sokszor hallhattunk már, így annyira nem is részletezném meg úgyis el tudjátok olvasni az összetevőlistát a képen vagy IDE kattintva. Inkább írok arról, nekem hogyan és mennyire vált be a termék. 


Többször meséltem már, hogy évente két vagy három alkalommal vágatom a hajvégeimet. A legutóbbi ilyen alkalom karácsony után volt, akkor kb. 10-15 cm-től szabadultam meg és frufrut is vágattam megint (bár ne tettem volna!). Most, két hónap elteltével már 7-8 cm nőtt vissza, ami eddigi tapasztalataim szerint dupla teljesítmény a vitaminnal nem támogatott hajnövekedésemhez képest.

Ráadásul: Nem tudom, hogy Ti vettek-e észre olyasmit (úgy tudom, ez sem érint mindenkit), hogy van egy hosszúság, amin egyszerűen nem tud "túlnőni" a hajatok. Ezzel a vitaminnal eddig mindig sikerült átesni ezen a holtponton, úgyhogy nagyon várom már, hogy most is elérjek idáig.


De nem csak, hogy gyorsabban nő a hajam a kapszula segítségével, hanem egészségesebb is; kevésbé töredezik, fényesebb és emiatt könnyebben, gyorsabban és tépkedés mentesen kifésülhető. Amikor szedem a vitamint, a körmöm is mindig szebb állapotban van és talán még a bőröm is kicsit problémamentesebb tőle.

Összességében ennek a vitaminnak a hatását le se tagadhatnám, látványosan hosszabb és egészségesebb lett tőle a hajam. A 900-1000 Ft-ot, amit elkérnek érte, nagyon megéri, szerintem valószínűleg nincs ár-érték arányban jobb szer a piacon. Nálam bekerült a februári kedvencek közé is. Erről a videót IDE kattintva meg tudjátok nézni. 

Ti próbáltátok már? Esetleg más vitamint a Dm sajátmárkás kínálatából? 

0 megjegyzés: