Ne habozz! L'Oréal hajkrém


A L'Oréal hajápoló újdonsága a Low Shampoo, melyet esetleg még "hajkrém" néven ismerhettek. Több szempontból is formabontó hajápoló ez, egyik legfontosabb tulajdonsága talán a szulfátmentesség. (Ez egy hatékonyan tisztító, habzó anyag, a legtöbb sampon szerves része, gyakran okoz irritációt.) De textúra szempontjából is el kell engednünk a megszokott dolgokat ennél a samponnál. Nemcsak használatkor nem lesz itt hab; a termék a pumpából kinyerve sűrű, krémes, selymes, inkább hasonlít balzsamra, mint samponra


Háromféle változatban kapható, festett, igénybevett és extrém száraz hajra, én az utóbbit próbáltam ki. A henger formájú, pumpás tégely nekem nagyon elnyerte a tetszésemet, egyszerre mutat szépen és az adagolás is könnyű. Apropó adagolás; ez is eltér a megszokottól: 10-15 pumpálásnyi szükséges egy hajmosáshoz, melyet nedves hajra kell felvinni. Be kell masszírozni és hagyni kicsit, hogy a benne lévő olajak (hatféle virágolaj) kifejtsék hatásukat. Nemcsak a fejbőrre, hanem az egész hajhosszra is fel kell vinni, hiszen balzsam, sampon és ápoló termék helyett is ezt használjuk. Három termék, egy lépésben. Így már nem is tűnik olyan vészesnek az a 10-15 pumpálásnyi mennyiség. 

Bemasszírozás után tehát hagyom kicsit hatni a hajkrémet, majd egyszerűen leöblítem. Már ilyenkor, még vizesen érzem a hajamon, hogy sokkal puhább lett és kifésülni is könnyebb. Direkt úgy használom, hogy a megszokott hajvégápolómat sem pakolom fel soha pluszban, mégsem szenvedte meg a hiányát a hajvégem. Szárítás után a hajam tiszta, selymes és feltűnően fényes. 


Az első mosásnál nekem nagyon furcsa volt, hogy tényleg semmi hab nem keletkezik, hiába masszírozom a "sampont". Kicsit kételkedtem is benne, hogy tényleg tiszta haj lesz a végeredmény, de működött a dolog. Viszonylag régen (még november elején) kaptam a terméket, egy darabig csak ezt használtam, aztán persze idővel mást is és váltogattam a samponokat. Ha éppen ez akad a kezembe, még mindig van, hogy meglepődöm a habhiányom. :D De különben tényleg úgy van, hogyha túlétesszük magunkat azon, hogy nem szokványos samponról van szó, egy nagyon jó, minden ígért funkciót tökéletesen ellátó terméket kapunk, amitől szép és nem mellesleg nagyon jó illatú is lesz a hajkoronánk. 

Amit fontos leszögezni, hogy ezek száraz hajra kifejlesztett termékek, elvileg, ha gyorsan zsírosodó a hajunk, nem lesznek nálunk telitalálatosak. Nekem is gyorsan zsírosodik a hajam, de persze kipróbáltam. Semmi problémát nem okozott, nem zsírosodott gyorsabban be a hajam, mint bármelyik másik samponnal. Bár hallottam erre már ellenpéldát is, így ha megtetszett Nektek a termék, ezt mindenképpen vegyétek számításba!


Egy extra tipp, ha esetleg nem válna be a termék, mégis jó lenne elhasználni vagy ha egyszerűen csak Ti is olyan kísérletező kedvűek vagytok, mint én: Sokszor hallottam, hogy ha elfogyott otthon a borotvahab, lehet helyette testápolót használni (megjegyzem, azóta már azt is megtudtam, hogy több ismerősöm direkt csak testápolót használ erre a célra). A hajkrémről begyűjtött infók alapján úgy gondoltam, bevetem borotválkozáshoz is, baj nem lehet belőle. Annyira bejött, hogy simán kellene vennem egy flakonnal csak erre a célra: a borotva könnyen siklott tőle a lábamon, a bőröm szuper puha lett utána és be sem gyulladt annyira, mint szokott. 

Ti próbáltátok már? Szeretitek a "sokazegyben" termékeket? 

0 megjegyzés: