Májusi Pixibag | Cutectus


Tudom, sokszor dicsértem már a Pixibag cuki vagy éppen nagyon menő aktuális kinézetét, de... Mit mondhatnék, nálam már megint telitalálat ez a kaktuszos design. Amúgy is menőnek számítanak most ezek a növénykék és a felirat is nagyon találó. A tartalom pedig egy jól összeállított nyárkezdő alapfelszerelés. 


A Batiste természetesen szárazsamponnal szerepelt a kiadásban, rögtön kettővel, kisebb, jövő-menő méretben (2x50ml). Már volt ilyen Pixiben, akkor is kincsként őriztem, hogy tudjam vinni magammal, ha utazásra kerül a sor. Mindkétfélét használtam már egyébként, a cseresznyésből most is van itthon, nagyon szeretem. 


A Nivea a legújabb krémjének 100 ml-es változatát tette a neszesszerbe. Az illatáról nem kell sokat mondanom, még mindig azt a klasszikus aromát kapjuk, amit olyan régen megszerettünk már. Ez az intenzív tápláló krém használható arcra, kézre, testre, igazi kis "mindenre jó" darab. Nagyon gyorsan beszívódik, puhává teszi a bőrt. Nálam az éjjeliszekrény lakója lett.

Pár Sally Hansen lakkot használtam már, köztük ilyen lámpa nélkül is géles/zselés hatást ígérő darabot is. A spéci fedőlakk nélkül is fényes, tartós lakkozást lehet vele készíteni. Az én szütyőmbe a 444 Off with her Red! került.


Borotalco termékekről már többször is volt szó a blogon. Már ennek a tusfürdőnek a klasszikus (nem frissítős) változatát is láthattátok nálam. Akkor alig bírtam eldönteni, hogy melyiket vegyem meg, de végül ez is hozzám került (köszi Pixi). Krémes, kicsit kékes, tejfehér tusfürdőről van szó, Használat után határozottan frissítően bizsergeti a bőrt. Egyébként teljesen uniszex illata van. Szuper kis nyári darab.


Nuvo XOXO Pour Femme - Most jön az a termék, ami engem nagyon meglepett. Egyszerűen nem számítottam arra, hogy a fekete-arany csomagolásból ilyen csajos, pink üveg fog előkerülni - na nem mintha bánnám, nagyon jól néz ki. Kicsit csak a kupakon lévő műanyag masnival (?) nem vagyok kibékülve, de annyi baj legyen! Az illat virágos, kicsit talán szúrós, nem a legkönnyedebb. Elsőre kicsit féltem tőle, de jó illata van a bőrömön, úgyhogy nyári estéken, grillezéseken be fogom majd vetni. 


A végén pedig itt egy ív szupercuki, kaktuszos, pufi matrica, amit akár a telefonunk, táskánk vagy kabátunk kidekorálására is felhasználhatunk. Úgy tudom, az előfizetők csomagjaiban lapult, nagyon ötletes és nagyon kaktuszos, nekem tetszik.


Ez egy teljes mértékben kihasználható összeállítás lett, minden darabja nagyon jól jön nyáron. Kedvencet most nem választok, összességében bármikor elfogadnék egy ilyen csomagot. A kaktuszosság meg csak hab a tortán. :)

Ti megrendeltétek ezt a kiadást? Van olyan termék a felsoroltak között, amit szerettek? 

0 megjegyzés: