Márciusi PIXIBOX


Bár már hamarosan kijön az áprilisi kiadás, természetesen nem mehetek el szó nélkül a márciusi Pixibox mellet. Nemrég volt egy szavazás a Pixi Fb oldalán, amiben mindenki leadhatta a voksát reakciógombokkal a kedvenc pixiségére. Sokat gondolkodtam rajta, hogy mire szavazzak, mert minden kiadásnak megvan a maga bája. Ez alapján a kiadás alapján a szavazatom most a dobozé. Mutatom is, mi volt benne. :) 


Tudjátok úgyis, hogyha sminkcucc van a meglepicsomagban, akkor engem már le is vettek a lábamról. Ebbe a kiadásba nem is akármilyen sminkcucc került, színben egymáshoz passzoló rúzst és pirosítót kaptam. 

Előbbi a Clinique ikonikus darabja, ami félig ajakbalzsam/szájfény, félig rúzs. Ennek a kencének nincs teljes rúzsfedése, bár igazából viszonylag erős színt ad az ajkaknak, attól nem kell félni, hogy semmi színt nem lehet belőle kicsikarni. Persze mivel kicsit átlátszós, fényes lesz a réteg, amit felkenünk, az ajkunk színe is befolyásolja majd némileg a végeredményt. Rettentő gyorsan, pár húzással feldobható, kényelmes viselet. Egyáltalán nem szárította az ajkaimat, bár nem volt hidratáló hatása sem, pedig valamit kellene ilyen téren domborítania. De nálam nehéz helyzetben van, szóval akinek nem nagyon szeszélyes az ajka, annak biztosan szépen muzsikál ilyen szempontból is. Egy-egy felvitel után csak pár órát bír, viszont szépen, egyenletesen kopik. Igazi táskába dobós, gyorsan korrigálható, jól kihasználható darab ez a Chubby Stick

Felül a pirosító, alul az ajakápoló rúzs

Amikor megláttam a Revlon krémpirosító színét (Charmed Enchantement 150), arra gondoltam, hogy "húha, hát ez lehet, hogy erős lesz". Aztán már az első alkalommal bebizonyította, hogy hál' Isten, teljesen jól használható az én hófehér bőrömön is. Az ujjammal keveset felveszek belőle, majd felpöttyözöm az arcomra és eldolgozom egy sminkszivaccsal. Nem kell vele annyira óvatoskodni, könnyen el lehet dolgozni és rétegezéssel egyszerűen fokozhatjuk a pír intenzitását. A krém selymes, púderes érzetűvé válik eldolgozás közben. Bár azt gondoltam, hogy az árnyalattal sem leszek jóban, mégis nagyon természetes lett a végeredmény, szinte olyan, minta kipirultam volna, nem pedig felkentem volna valamit az arcomra.


Az Uriage termékek visszatérő lakói a Pixi dobozoknak. Ebben a kiadásban két minta méretű és egy teljes kiszerelésű termékkel képviseltették magukat. A két minta közül az egyik egy arckrém - Termal Light Hidratáló Arckrém -, normál-kombinált bőrre. Nagyon jól hidratál, nem lesz tőle zsíros, ragacsos érzetű a bőr. A másik egy szérum - Thermal Hidratáló Szérum vízhiányos bőrre -, amit még nem használtam el, de ragyogó és hidratáló bőrt ígér, úgyhogy biztos sort kerítek majd rá. 

A teljes kiszerelésű termék a Termál Hidratáló Szemkörnyékápoló Gél-krém, amit nagyon jó érzés reggel a fáradt szemkörnyékre felkenni. Könnyen eloszlatható, hamar beszívódik és nagyon jól hidratál. A kezelt terület kap egy icipici, természetes fényességet, gondolom, hogy így tűnik kicsit kipihentebbnek a tekintet. A már megjelent finom vonalak és sötét karikák csökkentését ígéri. 

Nina Ricci illatai nagy kedvenceim (a Ricci Ricci és a Nina az abszolút kedvenc), így mindig kíváncsi vagyok az újdonságokra, amiket a Pixiben előbb találok meg, mint a közeli drogériában - ezer hála és köszönet! A Nina Ricci Rose Extase illata rózsás. Tényleg, semmi jobbat nem tudok rá mondani, finom, könnyed és határozottan és eltéveszthetetlenül rózsaillatú. 


Michal Negrin táska - A luxusmárkától egy ki- vagy épp összehajtható táskát kaptunk, csipkés, virágos kivitelben. Bár őszintén nem az én világom a vintage stílus, így annyira ez a táska sem, de praktikus darabról van szó, úgyhogy be kéne tennem a táskámba, hogy mindig nálam legyen. Anyukám mindig hord hasonlót magánál, nem egyszer tett már jó szolgálatot, úgyhogy ezzel a Michal Negrin darabbal elkezdhetem én is felvenni ezt a jó szokást. 


Egy igen különleges arcmaszk is volt a kiadásban. A Mudmasky Méregtelenítő, Tisztító, Helyreállító arcmaszkból 20 ml-es, utazó méretű kiszerelést kaptunk. Nem számítottam semmi extra hatásra, gondoltam, majd kicsit mattít, kicsit tisztít, de bakker! Ennél a cuccnál még soha semmi nem szedte ki jobban a mitesszereimet. Olyan tiszta lett a bőröm, hogy nem győztem nézegetni a tükörben, hogy tényleg jól látok-e. Utána feldobtam rá egy hidratálókrémet és olyan jó puha és tiszta volt a bőröm, mintha szakember foglalkozott volna velem. 

Az állaga sűrű, de könnyen kenhető, vannak benne kisebb darabkák is, talán valami növény darabkái lehetnek. Van egy elég érdekes illata, amit egyszerűen nem tudok leírni, de számomra egyáltalán nem volt zavaró. Körülbelül 10 perc kell, mire megszárad, utána kicsit munkásan, de le lehet mosni. Azért nem szoktam szeretni az ilyen termékeket, mert macera leszedni őket, de ennél határozottan megéri a fáradtságot. Szuper termék, IMÁDOM!  


Összességében? Tetszik ez a doboz, valahogy annyira olyan lett a hangulata, mint a legelső dobozaimnak! Minden termék jól kihasználható, ráadásul volt benne két sminktermék is. Ezek lennének a kedvenceim, ha nem lenne a maszk, ami teljesen elrabolta a szívem. A Piximagazinban található kuponnal 10 Euro kedvezménnyel lehet megvásárolni, úgyhogy valószínűleg megrendelem majd.

Nektek tetszik ez a kiadás? Megvásároltátok ezt a dobozt?

0 megjegyzés: