Zelka szenzitív dezodor


Rengeteg próbálkozásom volt már dezodorokkal, köztük natúr darabokkal is. A legtöbb pofont pont az ilyenektől kaptam, de úgy döntöttem, nem adom fel, próbálkozom tovább. Még tavaly év végén kaptam a Zelkától a bejegyzés főszereplőjét, ami lassan el is fogy, úgyhogy ideje leírnom, mit tapasztaltam vele kapcsolatban. A Zelka Illatmentes Szenzitív Dezodor 24 órás védelmet ígér a kellemetlen szagok ellen. (Figyelj! Nem izzadásgátlóról beszélünk!) Mindezt káros vegyszerek nélkül, ráadásul a természetes hatóanyagoknak köszönhetően nem okoz irritációt és nem hagy foltot a ruhán. 

A csomagolás egyszerű, de nagyszerű, fehér, tekerős, lapos műanyag, a kupak erősen zár, elől-hátul matricákon megtalálunk minden infót, amire szükségünk lehet. Az enyhén sárgás, alig érezhető illatú készítmény teljes egészében kitölti a műanyagot - kitekertem és örömmel láttam, hogy nem csak félig van, mert sajnos ilyenre is láttam már példát. Anyaga tömör, selymesen krémes, géles. 


A felvitel könnyű, nem kell vele szenvedni, hogy puhuljon/olvadjon, azonnal, egy-két húzással lehet kenni. Olyan érzés, mintha valami tök jó kis testápolót használnál, nem képez száraz réteget a hónaljban és nem kezd a nap végére darabkákban mállani. Ami nálam nagy probléma mindig, hogy kiszárítják a dezodorok (ha mentes, ha nem) a bőröm, ami ettől kipattogzik, viszket. Nagy meglepetésemre ezzel semmi ilyesmi nem történt. A másik problémám kifejezetten a mentes/natúr termékeknél szokott adódni valamiért. Sajnos hiba szokott csúszni a kellemetlen szagok elleni védelembe. Hál' isten ennél a Zelkás darabnál ezzel sem volt probléma, tette a dolgát, ahogy kell, ráadásul valóban nem hagyott nyomot egyetlen ruhámon sem.

Összességében hatalmas, pozitív meglepetés volt számomra ez a dezodor. Minden problémát kiküszöbölt, ami eddig adódott nálam hasonló termékekkel. Tökéletesen teljesítette, amit ígér, úgyhogy Nektek is bátran ajánlom. Az ára 1790 Ft (50 ml), ami valóban nem a legolcsóbb, de ha összetalálkozom vele, meg fogom vásárolni, mert ezért a pénzért megbízható, káros anyagoktól mentes terméket kapok, ami viszonylag lassan fogy. 

Ti használtok Zelka termékeket? Próbáltátok már ezt a dezodort? Volt már rossz tapasztalatotok "minden mentes" dezodorokkal? 

0 megjegyzés: