Arany ünnepi smink | #myEpicLook


Nagy örömömre én is meghívást kaptam a Max Factor #myEpicLook sminkversenyére, melyre szépségbloggereket és sminkmestereket invitáltak meg. A feladat egy ragyogó ünnepi smink elkészítése volt, a Max Factor Smokey Eye Drama Kit 2in1 szemhéjpúder limitált, Sumptuous Gold palettájával, illetve a márka legújabb, False Lash Epic szempillaspiráljával. 

"A #myEpicLook sminkemet a Sumptuous Golds palettájának arany szemhéjpúdere varázsolja feltűnővé. Ez a szín a sminkem szíve, ezzel dolgoztam a mozgószemhéjon, használtam az arcomon highlighterként, illetve a rúzsomba ütögetve az ajkaimon is. A mellette használt barnákkal az összkép harmonikus, mégis különleges és ünnepi lett. A sminket végül a False Lash Epic szempillaspirállal koronáztam meg, ezzel még inkább hangsúlyozva a szemeimet."



Sajnos nem ment zökkenőmentesen a smink elkészítése, mert amint megkaptam a hozzávalókat, sikerült lebetegednem, ami az arcbőrömön nagyon meg is látszott/látszik (erről készítek majd külön bejegyzést). Úgy másfél hét múlva sikerült nekiállnom a dolognak, picit vastagabb alapozással, mint amit általában szoktam, de... A szemsminket a barnák felpakolásával kezdtem, majd mikor a satírozással kész voltam, felvittem benedvesített applikátorral az arany szemhéjpúdert a mozgószemhéjra. A külső szélre tettem egy keveset a rezes porból is, majd egy sötét (majdnem fekete) színnel mélyítettem a külső és belső széleken egy picit. Kívül bevittem a pillatövek alá is a festéket. A felső vízvonalra fekete, az alsóra testszínű szemceruza került, majd bevetettem a szempillaspirált. Az arcomra barna pír, az ajkaimra matt barna rúzs került, melybe beleütögettem az arany szemfestéket. Ebből használtam egy picit highlightnak is és némi porral és egy kefével megigazítottam a szemöldököm. 


A Sumptuous Golds paletta nagyon megtetszett, tetszik a három fényes és egy matt szemhéjpor összeállítás. Bár a bejegyzésben szereplő sminknél használtam két másik szemhéjpúdert is, igazából ezzel a palettával is lehet komplett szemsminket készíteni. Pigmentáltsága miatt alkalmas lágyabb és erőteljesebb festésekhez is. Az applikátor meglepően jól használható, szárazon és nedvesen is jól fel lehet vinni vele a festéket. 

A False Lash Epic szempillaspirál igen érdekes darab; sosem találkoztam még ilyen kefével. A legspécibb része a végén lévő gömb, mellyel minden szempillát ki lehet festeni. Mit ne mondjak, azért olyan darab, aminek kell pár használat, mire az ember lánya megszokja, de ha rájössz a mottójára, imádni fogod. A festék erős fekete, hosszítja és kiemeli a pillákat.

Ha tetszett a sminkem és van hozzá kedvetek, támogassatok egy szavazattal a versenyen (naponta egyszer lehet szavazni)! Ehhez katt IDE! Azok között, akik szavaznak és megerősítik szavazatukat egy kommentel, kisorsolnak egyet-egyet a szemhéjpúderből és a szempillaspirálból. A játékszabályzatot és a részleteket ITT találjátok.

Nektek hogy tetszik a smink? Ti milyen sminket készítenétek a termékekkel? 

0 megjegyzés: