Magister Products | Felfedezés


A júliusi Pure by Pixibox-ban már találkoztam egy Magister termékkel - az állagra, illatra, hatásra is szimpatikus Trópusi Nyár Arcápoló Krémmel. Így nagyon örültem a lehetőségnek, hogy más termékeket is kipróbálhatok a márkától. A weboldal átböngészése után a számomra három legizgalmasabb darabot választottam. 

Rengeteg mindent lenne érdemes elmondani, mielőtt a termékekre rátérek. Először is, 100%-ig természetes összetevőket tartalmaznak, kozmetikai vegyszerek felhasználása nélkül készülnek, Dr. Mester Ildikó farmakológus szakgyógyszerész kezei alatt. Ez így elég velős, de IDE kattintva mindent megtudhattok és a leírtakat bővebben kifejtve is átböngészhetitek.


Térjünk rá a krémekre, amikből is két tégelyeset választottam, az egyik 50, a másik 200 ml-es. Csak a méret más, maga a tégely egyforma; az alsó rész vékony, de erős műanyag, a kupak fémből van. Az információkat matricákon találjuk. Körben, a tégely testén egy logózott címke van, melynek hátulján olvashatjuk a termékleírást. A tégely alján fel vannak tüntetve az összetevők, a lejárati idő, a kupakon lévő matricán pedig látható a logó, illetve a termékmegnevezés és a márkára jellemző fontosabb hívószavak. 

Kifejezetten tetszik ez a csomagolás, egy picit több, mint amire az ember egyszerűen csak azt mondja, hogy letisztult, elegáns. Van benne még egy kis extra a betűtípus és a kupak címkéjén lévő szín miatt - amivel egyébként mindig harmonizál a lezáró matrica. 


Vanília-Narancsvirág Habkrém Rizsolajjal - Mikor nézelődtem a webshopon, biztos voltam benne, hogy szeretnék kipróbálni egy testápolót a márkától. Hát ennél nem nagyon jutottam tovább; annyira izgalmasnak tűnt a termék már csak a neve alapján is. A vanília és a narancsvirág megjelenik az illatban, ami inkább vaníliás, de van mellette egy kis virágos felhang is. Értem a habkrém jelzőt is, egy nagyon könnyű, könnyen beszívódó készítményről van szó - bevallom, kicsit tényleg habosabb, levegősebb dologra gondoltam mielőtt kipróbáltam, de igazából elégedett vagyok az állagával. A rizsolajat eloszlatás közben érzem, nagyon pici, finom olajosság marad a bőrön tőle talán egy percig. Aztán az egész makulátlanul beszívódik és csak puha bőr és persze a kellemes illat marad. A bőröm elég száraz, nagyon jól esik neki ez a krém. Az pedig külön öröm, hogy nem testes, nehezen beszívódó és nem hagy maga után zsíros, csúszkáló érzést. 

A habkrémben található narancsvirág víz és illóolaj a száraz bőrre kifejezett élénkítő és regeneráló, az antioxidáns bőrvédő vitaminok maximalizálják a tápláló hatást. A keringést serkentő rizsolaj nagy hatékonysággal javítja a bőr szerkezetét, öregedésgátló hatású. IDE kattintva megtaláljátok a webshopos adatlapját. 


Sarokpuhító balzsam - Ez az a termék, ami legjobban meglepett. Elég sok lábápolót, extra száraz bőrre való puhítókrémet kipróbáltam már, mert a sarkamon nagyon száraz a bőr. Olyannyira, hogy spercegő hangot ad a zokni, ahogy lehúzom a lábamról, mert annyira szálkásra van száradva. A leírás alapján nagyon bíztam ebben a balzsamban, annyira - hogy bár nem szeretek ilyesmit csinálni, de  - bekentem vele a sarkam, majd felvettem egy pamutzoknit. Végre egy krém, aminél ez nem volt kellemetlen! Azonnal elkezdett beszívódni, nem csúszkáltam és nem tapadt, ragacsolódott rám órákig a zokni. Reggelre a bőröm teljesen puha lett, megszűnt a karcolós szárazság. Talán pedikűr utáni nap szokott ilyen állapotban lenni. Kipróbáltam a könyökömön is, ott is megszüntette a pulcsiba akadós szárazságot. Hamar beszívódik, nagyon intenzíven puhít. Működik! 

Állagra kicsit sűrűbb (ha belenyomod az ujjad, ottmarad a nyoma és ha rázod a tégelyt, akkor sem tűnik el sűrűségű), picit barnás-sárgás, nagyon enyhe, hamar elillanó illattal. Shea vaj, kókusz- és ricinusolaj van benne, illetve Peru-balzsam. Ez utóbbi védi a bőrt a fertőzésektől, gyógyítja a kisebb sebeket, repedezettségeket. A terméket cukorbetegek is használhatják. Adatlap a webshopon IDE kattintva. 


A Búzavirág Micellás Víz átlátszó műanyagflakonban talált otthonra, kupakja a hátulját lenyomva nyílik. A címke ennek a készítménynek az esetben is bővelkedik információval. Használat előtt felrázandó, mert felül víztiszta marad, valamennyi pedig egy csíkban leülepszik belőle az aljára (ez úgy néz ki, mint egy habos bárányfelhő).  

Kifejezetten a búzavirág miatt lett szimpatikus számomra (aki régóta követi a blogot, tudhatja, hogy az egyik, ha nem a legkedvencebb virágom), aztán persze a termékleírás is megerősített abban, hogy érdemes lehet kipróbálnom. Azt ígéri, hogy eltávolítja a felesleges faggyút, nemhogy nem irritálja, inkább nyugtatja az érzékeny bőrt, gondol a vízhiányos bőr problémájára és még a sminket is eltávolítja. Azt kell, hogy mondjam, mindezt be is tartja; nagyon jól tisztít és csak minimálisan lehet érezni használata után a tiszta bőr "húzását". Az arra hajlamos területek csak lassan, több óra alatt zsírosodnak vissza utána és a vízhiányos részeket sem szárította tovább. 

Nagy problémám a micellás vizekkel, hogy a szememet nem tudom tisztítani velük, mivel általában kicsípik a szemkörnyéki érzékeny bőrt, ami piros lesz és viszket. Ezzel semmi ilyesmi gondom nem akadt, így bátran kipróbáltam a szemsminkem lemosására is. A nappali sminket nagyon jól eltávolítja, egy pici segítség kellett neki a tartósabb szempillafesték leszedésénél. Egy vad bulismink eltávolításának nem ezzel kell nekiállni, de mindennapi sminklemosásra igazán jó. 


Az illata számomra savasnak tűnik (olyasmire gondoljatok, mint amit egy almalénél lehet érezni például), de csak a flakonban lehet érezni. A vattapamacsra löttyintve már kezd is elillanni. A benne lévő bio búzavirág-víz nyugtatja a fáradt, irritált szemet, csillapítja az irritált bőrt. A C-vitamin véd a környezeti hatásoktól, segíti a hegek gyorsabb gyógyulását. Már ezek is elég szuper dolgok, de a többi összetevőről is olvashattok IDE kattintva.

Összességében? Ez a márka eddig olyan, mintha nekem találták volna ki, így bátran ajánlom Nektek is. Talán nem is találkoztam még olyan termékekkel, amik ennyire betartanák azt, amit ígérnek. Nagyon köszönöm, hogy kipróbálhattam őket! Külön köszönet azért, hogy az olvasóimra is gondoltak - a Facebook oldalamon október 24-ig tart a nyereményjáték, melyben egy 4 termékből álló csomag kerül kisorsolásra. Katt IDE

Ti találkoztatok már a márkával? Azok közül, melyekről itt írtam, kipróbálnátok valamit? 

2 megjegyzés: