Félvér (NYX) smink


Ha követtek a YouTube csatornámon, a Facebookon vagy Instagramon, láthattátok, hogy részt veszek a NYX Face Awards sminkversenyen. A nevezővideóm a cukorkoponya sminkem volt (IDE kattintva nézhetitek meg), mellyel tovább is jutottam a TOP 12-be. Azóta készítettem már egy unboxing videót és elkészült az elődöntős sminkem is. Arra gondoltam, hogy most már ideje lenne leírnom néhány gondolatot ezzel kapcsolatban, úgyhogy ez a bejegyzés erről fog szólni. :) 


A jelentkezős és első szavazós fordulót ugorjuk most át és folytassuk ott, hogy megérkezett hozzám a hatalmas nagy doboz, tele sminktermékkel. Szám szerint 150 db lapult a dobozban és hát volt itt minden az alapozótól kezdve az ecsetekig. Szerintem nem a következő fordulóra, hanem egész életünkre láttak el minket sminkcuccal. Szavakba nem önthető, mit érez az ember lánya ilyenkor. Nem tudtam eldönteni, hogy ugráljak körbe a lakásban vagy üljek tátott szájjal a doboz mellett. Az mindenesetre tuti, hogy maga a nagy fekete NYX-es doboz jó helyre került, Pöpike birtokba vette és hol rajta, hol benne üldögél. Ha kíváncsiak vagytok rá, pontosan mi volt benne, az unboxing videót IDE kattintva nézhetitek meg. Többen érdeklődtek a termékek iránt is, nekik itt egy jó hír: Még idén megnyit Budapesten az első NYX üzlet, ahol szerintem tuti biztos, hogy minden elérhető lesz. 

Már a doboz megérkezése előtt elkezdődött az ötletelés, hiszen amikor kihirdetésre került a TOP 12, megtudtuk a következő forduló témáját is, ami a tündérmese lett. Örültem neki, ez a kategória elég tág, rengeteg ötletnek ad lehetőséget. Gondoltam tündérkirálynőre, sellőre, de igazán a faun piszkálta a fantáziámat. Azon is elgondolkodtam, hogy valami "csúfabb" lényt valósítok meg, de a cukorkoponya után mikor máskor csinálhattam volna "beauty make up"-ot, ha nem a tündérmese kategória alatt? Így tovább motoszkált a faun gondolata a fejemben, amivel csak annyi volt a problémám, hogy a faunok inkább földszínűek (barna, fekete, zöld, szürke), én pedig mindenképp valami színesebbet akartam, Így jutottam végül el odáig, hogy miért ne keresztezhetnék faunt tündérrel? 



Pár rajz elkészítése után nekiestem a szarvaknak, ami bevallom, végül egyszerűbb dolog volt, mint hittem, azok után, hogy végre rájöttem, hogyan lehet egyformára csinálni őket. Csak a száradási időket (ragasztó, egy réteg fekete festék, egy réteg arany festék) volt nehéz kivárni. Fél napig futkoztam itthon úgy, hogy ez a "cucc" a fejemen volt és nagyon élveztem. Azóta is azon gondolkodom, mikor, mire tudnám felhasználni őket újra. Aztán persze ott volt még a koszorú, amihez hál' Isten kaptam profi segítséget - köszi Eszter!!! - egy hajpántra lett rádrótozva az a sok-sok zöld, bogyó és virág, amit a képen láthattok. 

Mikor minden összeáll, befestettem a hajam zöldre. Ez volt már kérdés több helyen is, íme az igazság: Igen, az a saját hajam. Olyan festéket használtam, ami pár mosással kijön (addig meg összefog mindent) és most, mire ezeket a sorokat írom, már alig látszik, hogy nemrég még nagyon más színű volt a hajam. Miért zöld? Választhattam a rózsaszín és a zöld között (ilyen festékekhez tudtam hozzájutni) és a zöld mellett döntöttem, mert arra gondoltam, passzol a karakterhez, mivel azzal még el lehet rejtőzni az erdőben. Meg a fürdőszobánkban, mert ott is minden ebben a színben pompázott életem első hajszínezős akciója után... 


Ezután már tényleg csak a sminkelés volt hátra, amit meg úgyis végig láthattatok a videóban. Alatta rengeteg kedves komment gyűlt össze és jelenleg több, mint 17.000 megtekintésnél jár. Igen, igen most jön az a rész, amikor szeretnék megkérni mindenkit, akinek tetszett a sminkem, hogy kattintson kettőt és szavazzon rám, ha teheti. Naponta egy szavazatot lehet leadni (se like, se megosztás, se regisztráció) egészen július 3-ig, itt: http://nyxcosmetics-faceawards.hu/videok Ugyanitt meg is nézhetitek végig a sminkvideót. 

Bár nem csak a szavazatok döntenek - a zsűri véleménye is számít -, nagyon jól esne a szívemnek, ha nyomnátok pár voksot a videómra. Sajnos az előző körben nem sokat tudtam foglalkozni ezzel, de most szeretnék szép szavazatszámot összegyűjteni és nagyon szeretnék "alkotni" a következő fordulóban  is.

Nagyon köszönöm mindenkinek, aki csak egyetlenegyszer is szavaz rám. Szuperek vagytok! <3 

0 megjegyzés: