Cseresznye Mámor ajándékcsomag | Unboxing


Általában kiráz a hideg az előre összeállított ajándékcsomagoktól, valahogy olyan tucatajándéknak érzem őket. Úgy gondolom, ezzel nem vagyok egyedül, szerintem sokan mások is így éreznek a drogériák polcait elözönlő kozmetikumválogatások iránt, melyek gyakran kimerülnek egy tusfürdő, testápoló, zuhanypamacs kombinációjában. A Bomb Cosmetics szettjeit viszont szívesen adom ajándékba (anyukámnak, barátnőknek, de volt már ilyen dobozkáért nyereményjáték is a Facebook oldalamon) és amikor én magam is kaptam egyet, nagyon örültem neki. A szokásos tusi-testápoló-szivacs triumvirátusnál sokkal kényeztetőbb meglepetés egy fürdődesszert, ha pedig egyszerre többet kapunk, ráadásul cuki csomagolásban... 


Ebben a bejegyzésben a Cseresznye mámor szettbe kukkantunk bele, melynek tartalma 2 fürdőbomba, 2 fürdőkrém és egy szappan. 

A csomagolás mutatós és cuki, pluszpont, hogy egyszerűen, akár olló nélkül is ki lehet nyitni. A csomagolópapír alatt egy stramm, később bármire felhasználható kartondoboz vár ránk, melyben fagyapot védi a termékeket. Egész jól tette a dolgát, a Cseresznyekrém bombán picit nyomot hagyott az utazás (a termékek Angliából érkeznek, ahol kézzel készítik őket), faragódott le belőle némi por, illetve megrepedt és lepottyant egy darabka a díszítésből, de ez biztos, hogy nem fogja befolyásolni a hatását, úgyhogy annyi baj legyen. 

Felbontás után kitör a dobozból az édes, gyümölcsös illat, ami betölti az egész szobát. Mivel eltöltöttek egy kis időt így együtt a dobozban, a termékek átvették egymás illatát, így külön-külön most még nem tudok nyilatkozni róluk. De nézzük, mi volt a dobozban! :)

Cseresznyés pite fürdőbomba

Cseresznyekrém fürdőbomba

Alma-cseresznye Fürdőkrém

Nagyon bogyó fürdőkrém

Nyári cseresznye szappan


Jó kis nyárcsalogató válogatás ez, tetszett a csomagolás, olyan kis csinos volt, jó volt ránézni, bármikor elfogadnék egy ilyen ajándékot. A tartalom is szép és nagyon, nagyon illatos. Tetszik a négy fürdődesszert + egy szappan kombináció, de vannak más variációk is, ITT meg tudjátok nézni az összeset. Szerintem bármilyen alkalomra jó ajándék lehet egy ilyen csomag, a szettek fantázianeve és a leírások segítik a választást, így ha szeret a fürdőkádban lazítani az, akit meg akarunk lepni, nem nagyon lőhetünk mellé, ráadásul a csomagolással sem kell bajlódnunk. Érdemes még megemlíteni, hogy sokszor belefuthatunk az ilyen csomagokban olyan termékekbe, melyeket nálunk külön, a csomagon kívül nem vagy már nem lehet kapni. Ahogy keresgéltem a webshopon, úgy tűnik, a fürdődesszertek ebben a csomagban pont ilyenek. 

Nektek hogy tetszik ez a csomag? Kaptatok/adtatok már bombságot ajándékba? 

1 megjegyzés:

  1. Kaptam és adtam is már Bomb termékeket, nagyon szeretem őket. Pont a múlt héten használtam el egy fürdőbombát tőlük.:)

    VálaszTörlés