Luxus smink a drogériából


A kontúrozással, matt ajkakkal és precízen formázott szemöldökökkel karöltve a feltűnő, extra tusvonalas szemsminkek is tarolnak manapság. Az Instagramon például rengeteg fényes, feltűnően mélyített tusvonalas sminkről találhatunk képeket, videókat. Ezeket a sminkeket sokszor méregdrága termékekkel készítik, amiket mi még akkor is csak nehezen és extra költségek árán tudnánk beszerezni, ha akarnánk. De jó hír, hogy a drágább nem mindig jobb. Ebben a bejegyzésben egy önmagánál (szerintem) drágábbnak tűnő sminket szeretnék Nektek megmutatni, főleg a szemsminkre és egy szuper termékre koncentrálva. 



Elkészítés - - - Első lépésben a korrektort vittem fel és dolgoztam el a bőrhibákon és a szem alatti területen, majd egy ecset segítségével felvittem és eldolgoztam az alapozót. Átfésültem és színeztem a szemöldököm, aztán az ujjaimmal felvittem a mozgó szemhéjra a kékesszürke krémes festéket két rétegben. A mélyítővonalba egy taupe került, erre a külső részen egy sötétbarna ment, egészen közel a sarokhoz és az alsó pillák tövébe pedig fekete szemhéjpúdert vittem fel. Bőrszínnel elsatíroztam a széleket, a belső szemzugba felvittem egy kis fényes, fehéres szemhéjport, ebből került a szemöldök alá is.  Megrajzoltam a tusvonalat és befestettem a szempilláimat. Felvittem egy enyhe pírt és kontúrt az arcomra, majd az egészet spray-vel fixáltam. Az ajkaimra az ujjammal ütögettem fel egy matt rúzst.


A képek alapján is lehet látni, le se tagadhatnám, ez egy szemhangsúlyos smink lett. A fényes, irizáló krémfesték, ami alapként és színként is szolgált, vonzza a tekintetet. Nem csak a fénye, a színe is nagyon különleges és divatos. 

Igen, Color Tattoo. Mi más? Konkrétan a Mauve Crush fantázianevű darabról van szó, ennek van a legkülönlegesebb fénye az összes CT közül. Lerobbanthatatlanra szárad, könnyű rá dolgozni szemhéjpúderrel, ami nemcsak, hogy beleragad, de átveszi a krémfesték fényét, így igazán különleges végeredményt érhetünk el. De maga az alapszín is érdekes, hiszen egy elsőre leginkább szürkének tűnő darabról van szó, amiben hamar felfedezzük a kékséget (főleg, ha rétegezzük) és kicsit később az enyhe, bujkáló lilaságot is. 

Tudom, azokon a bizonyos Instagramos videókon porokat használnak leginkább és azt is tudom, hogy a legtöbben még mindig szívesebben nyúlnak a megszokott préselt szemhéjpúderekhez, ezt mégis bátran ajánlom Nektek, mert annyira szépen tud mutatni!


Amit még használtam - - - Catrice Camouflage korrektor 010 Ivory, Max Factor Face Finity alapozó Warm Almond 50, Maybelline Master Shape szemöldökceruza - Dark Blond (lemaradt a képről, mert megint átkerült az elhasznált dolgok kosarába), Maybelline The Nudes paletta (róla ITT olvashatsz tesztet), Essence Happy Girls Are Pretty kontúrszett (bár már nem kapható, az Essence és a Catrice is kínál hasonlót, a tavaszi szortimentfrissítéssel meg pláne lesz mit választanunk ehelyett), Maybelline Facestudio pirosító 90 Coral Fever, L'Oréal Super Liner Perfect Slim tus, L'Oréal False Lash Wings Sculpt szempillaspirál, Essence Keep It Perfect! fixáló spray (a tavaszi szortimentfrissítéssel lesz kapható) és AVON matt hatású ajakrúzs Peach Flatters (ő kakukktojás, nem drogériás, de olcsó, ITT olvashattok róla és két másik színről). 

Remélem, tetszett Nektek a smink, illetve ez az új típusú bejegyzés. Írjátok meg kommentben ha így van és igyekszem még hasonlókat csinálni. :) 

4 megjegyzés:

  1. EZ nagyon gyönyörű! Nem is láttam még ezt a color tattoot :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Becsapós a csomagolás, lehet, hogy azért nem találkoztál még vele. A matrica sötétszürke, az üvegen keresztül meg világoskéknek tűnik a festék. Nem látszik annyira különlegesnek, mint amilyen. :)

      Törlés
  2. Gyönyörű lett ez a smink! :)

    VálaszTörlés