Húsvéti Bombságok


Hamarosan itt a húsvét, a Bomb Cosmetics három fürdőtermékkel is készült az ünnepre, ezeket szeretném Nektek megmutatni a mai bejegyzésben. Ha valami színeset és aranyosat kerestek ajándékba vagy magatokat szeretnétek meglepni egy kis aprósággal, esetleg a nyuszifészekbe kellene valami, ami igazán feldobja, akkor olvassatok tovább, mert ennél cukibban nem találtok. :) 


A Tap(pancs)olás fürdősütin egy rózsaszín nyuszi csücsül, két pillangó és pár apró, lila csillám társaságában. A fehér-rózsaszín süti fogyott el nálam utolsóként, tartogattam amíg lehetett, mert olyan aranyos volt a nyuszi rajta. Talán kicsit becsapta az orromat, halványan, de almás-fahéjasnak éreztem, bár nem annyira, hogy karácsonyi hangulatom legyen tőle, mert emellett édes, cukorkás összhatása volt az illatának. Pillanatok alatt felolvadt, csak a lepkék voltak kicsit lassabbak. Fehérré és krémessé tette a vizet, aminek a tetején ott úszkáltak a pici csillámok. (Ezekből a csillámokból fürdés után találtam párat a bőrömön is, bár ez egyáltalán nem zavart.) Amíg a forró, illatos vízben pihentem, nagyon jól esett, szuperül ellazított. 


Húsvéti csobbanás fürdőbomba - Nagyon tetszett ez a tojásos díszítés, annyira jól mutatott egy kis kosárban az asztalon! Az ylang ylang és szantálfa illóolajokkal készült golyó elvileg mályvacukor illatú. Az biztos, hogy édes, de én mályvacukor helyett gyerekkorom málnás PEZ cukorkájának illatát véltem felfedezni benne. Egészen enyhe volt, míg nem került bele a vízbe; aztán ahogy szétpezsgett, kirobbant belőle a málnás illat, amit még órákkal később is lehetett érezni a fürdőszobában. Egy reggeli, ébresztő fürdés alkalmával használtam el, nagyon jól tettem, felpezsdített és nagyon jó kedvem is lett tőle. 


Nyuszi tojás fürdősüti - Ha jártatok már olyan boltban, ami tele van Bomb termékkel, akkor biztosan maradandó élmény volt számotokra is a jellegzetes, kellemes, édes illatkavalkád. Ezzel a sütivel ezt sikerült haza, illetve a fürdőszobámba vinnem. A vízbe érve nagyon gyorsan elkezdett olvadni és pörögve-forogva szambázott a kádban, míg teljesen el nem olvadt. Bevallom, arra számítottam, hogy rózsaszín lesz tőle a víz, ezzel szemben "csak" átláthatatlan fehérre festette azt. Ez a süti kicsit mintha nagyobbacska lett volna a többihez képest, talán ezért is éreztem úgy, mintha eddig ez a cukiság vonta volna be legintenzívebben a bőröm a benne lévő vajakkal. Természetesen most is - mint mindig - puha és illatos lett a bőröm, aznap már nem is használtam testápolót. 


Ha Ti is kedvet kaptatok egy kis pancsoláshoz, IDE kattintva megtaláljátok ezeket  a cukiságokat, illetve még pár, nem kevésbé aranyos bombságot. Két hét múlva pedig újabb Bomb Cosmetics termékekkel találkozhattok itt, a blogon.

Nektek melyik fürdődesszert tetszik legjobban ezek közül? Melyiket próbálnátok ki szívesen?

0 megjegyzés: