GLAMOUR-napok kívánság- és tipplista | 2015 ősz



A héten újra belevethetjük magunkat a GLAMOUR-napokba, így természetesen ismét hoztam egy listát azokról a dolgokról, amiket meg szeretnék venni, illetve azokról is, amiket bátran merek ajánlani Nektek. Nagyon szeretem rakosgatni, vagdosni a kuponokat és tervezgetni, bár van, amikor a listám fele sem valósul meg. Tavasszal vadabb kívánságlistát rittyentettem (sok drága dolog volt rajta, nem is csak azért, hogy megvegyem, hanem azért is, hogy eljátsszak a gondolattal, hogy az enyémek), most kicsit szelídebb beszerzési jegyzéket állítottam össze.  

Vidéken vagyok/leszek, így leginkább drogériás, esetleg webshopos beszerzőhelyek jönnek szóba nálam. A kívánságlistánál zárójelben nincs minden kupon feltüntetve az adott márkára vonatkozóan, csak azok, amiket én használni tudok.  
A fő cél egy jó arckrém beszerzése, ami a kombinált bőröm problémáin segíthet. Az Uriage HYSÉAC K18 krémjével már régóta szemezek, eljött az ideje, hogy megvegyem. Teljesen kifogytam a micellás vízből is, mindenképp szeretnék venni egyet. Az Uriage nem is olyan régen hozta be az új micellás vizeit, háromféle verzióban (Pink - érzékeny, kipirosodó, Kék - normál, száraz, Zöld - kombinál, zsíros). A honlapon még mindig azt írják, hogy bevezetőáron 1999 Ft-ért lehet a miénk, 20% kedvezménnyel pláne benevezek rá. 

Szeretnék venni egyet a már többször újravett Maybelline The Colossal Volum' Express Smoky Eyes szempillaspirálból, mert a mostaninak hamarosan annyi (Dm 50% 1 termékre). Amit még biztosan szeretnék, az a Catrice új, folyékony Camouflage korrektora (Müller 20%). Nagyon érdekel még a megújult L'Oréal True Match alapozó, kíváncsi leszek, mennyire világos az a nagyon világos árnyalat, amiben kapható (Müller 25% + 20% vagy Dm 50%). Sokat kerülgettem már a Rimmel Kate Moss nude rúzsokat is, lehet, hogy most majd végre haza is jön velem egy (Müller 50% + 20% ?! 1 termékre). Ha a márka új mono szemhéjpúderei kint vannak már (fogalmam sincs, ezer éve nem voltam itthon drogériában), akkor azokra is vetek egy pillantást. 

A szárazsamponok jó barátaim, a Dove verzióját még nem próbáltam, a Mülleres végösszegi kedvezménnyel lehet, hogy lecsapok rá. Bár nagyon nincs szükségem még egy parfümre, az Orsay L'Or de Say Celebration elrabolta a szívem, mikor a boltban kipróbáltam. Meggondolandó a 20%-os kuponnal. 

A Max Factor termékei közül igencsak megtetszett a Creme Puff pirosító és a Smokey Eye Drama Kit. Ezekből megnézem a színeket és majd akkor, ott mérlegelem, hogy szükségem van-e rájuk (Müller 30% 1 termékre + 20% és Dm 50%). Ami még nagyon tetszik mostanában, az az Astor Soft Sensation Lipcolor Butter (Müller 50% 1 termékre + 20% ?!) A Dove oldalán keresgélve megtetszett az új termékcsalád, a DermaSpa egyik darabja is, a görgőfejes testápoló. Róla sem tudom, hogy kapható-e már, de ha igen, rápillantok a Müllerben (20% végösszegi kupon). 

Ha kimegyünk a Tescoba: Az F&F Home termékei között is körül néztem, a fakéreg mintázatú gyertya nagyon tetszik és a narancssárga rojtos pléd is szép. A gömbgyertya nem fix, a képen azt a négy gyertyát szimbolizálja, amit az adventi koszorúra szeretnék majd venni. Ez minden évben kell és bár messze még a karácsony, miért ne vegyem meg most, ha 20%-kal olcsóbb? Az F&F (20%) kabát is inkább szimbolikus a képen, mert van egy olyan sejtésem, hogy hiába tetszik, nagyon rosszul állna. Nem baj, úgyis mindenki ebben fog szaladgálni az idei szezonban, annyira népszerűnek tűnik. Viszont tényleg nagyon kellene vennem egy kabátot... Ha már ott vagyunk, megnézzük a Lindt kínálatot is talán. Karácsonyra a márkától szoktunk pár táblás csokit venni, ezt is beszerezhetjük most, ha már 20% kedvezmény van rá. Ennél a gondolatnál maradva, ha kint vannak már a mikuláscsokik a Müllerben, akkor itt lesz az alkalom, hogy 20%-kal olcsóbban szerezzük be őket. Sajnos fogalmam sincs, hogy kitették-e már az ilyen termékeket, de abból indulok ki, hogy Ausztriában már kint vannak. :) Illetve, itt még érdemes megemlíteni azt is, hogy a Müllerben kuponon visszakapjuk a vásárlásunk 3%-át, amit legközelebb elkölthetünk. Sok dolgot vettem így már "ingyen". 
Természeten a Milani sem maradhat ki a felsorolásból. Annyi minden tetszik tőlük, hogy alig bírtam csak párat összeszedni a képre. A rózsás pirosító csodaszép, úgy látom, mindenki odavan érte, ahogy a szemhéjalapért is, utóbbit nagyon sokan használják és szeretik. A fura, görbe tussal találkozhattunk már más márkánál is, csak éppen dupla áron. Egy-egy márka nagy tesztje nálam egyébként a filces szemhéjtus. Ha abból tudnak megbízhatót csinálni, akkor bármi mást is szívesen próbálok ki tőlük. Bár mindkettő biztos nem fog a kosaramban landolni, ezt még majd meg kell rágnom. A szemhéjpúderek is csodaszépek, nehéz választani közülük. Ami viszont azonnal megragadta a tekintetem, az a Club Lights körömlakk, ami most még sajnos nem kapható. Nem hiszem, hogy a Glamour-napokig elérhetővé teszik, úgyhogy ezt feljegyzem magamnak későbbre. Ami még fontos infó, hogy 10.000 Ft felett ingyenesen szállítanak házhoz. 

Persze van még pár dolog, amit meg fogok nézni, a Praktikeres 20%-os kupon például nagyon szimpatikus, ha a The Body Shop csinál esetleg valamilyen házhozszállítási akciót, akkor náluk is körülnézek a webshopon, bár nem pont a kupon miatt (20% 1 arcápolási termékre).


A tipplistát az egyik kedvenc márkámmal kezdeném. A Maybelline Color Tattook még mindig szuperek, szinte az összeset Glamour kuponnal szereztem be, töretlenül imádom és így bátran ajánlom is őket. Az eddigi legjobb szempillaspirálom a The Colossal Volum' Express Smoky Eyes, ebből biztosan landol majd a kosaramban, Ti se féljetek beletenni a tiétekbe, ha dús, csomómentes pillákra vágytok! Ideje beszélni a The Nudes palettáról is, őt eddig még egyszer sem lehetett beszerezni kuponnal, most viszont itt a lehetőség. Nem olcsó darabról van szó, nagyon jót tesz neki a -50%-os ár, ennyiért bőven merem ajánlani (bár én annyira megszerettem, hogy valószínűleg nem sajnálnám rá a teljes összeget sem). ITT olvashattok tesztet róla. 


A Rossmann-ban 25%-os kedvezmény jár sminkszerekre, illetve ott van még a Müller végösszegi kupon is, amivel szintén beszerezhetünk Essence és Catrice termékeket. Előbbitől a legújabb felfedezésem az új szortiment matt pirosítói, amik szuperül pigmentáltak és tartósak. A megújult ecsetek is nagyon jók, pláne, hogy alapból olcsók. A Catrice-től is sok kedvencem van, de a legkiemelkedőbb talán a Prime and Fine szemhéjalap számomra. Ha jó szemhéjalapot kerestek, tegyetek vele egy próbát!


A Rimmel Oh my Gloss! szájfényei lemaradtak a képről, de szerintem úgysem kell senkit emlékeztetnem rájuk. ITT olvashattok tesztet három színről is. Az uborkás Wake Me Up szempillaspirálról is írtam már - ITT -, szintén olyan darab, amiért előszeretettel nyúlók, ám a Maybelline spiráljához képest ez inkább a hosszításban és ívelésben jeleskedik. A Stay Matte púderből sem ez az első már nekem, azon kívül, hogy teszi a dolgát, hatalmas erőssége, hogy lehet igazán világos színben is kapni. A Salon Pro lakkok szép színekben kaphatóak - igazán mutatós nude is van - és talán a legtartósabbak a drogériában megvásárolhatóak között. 


A Dm-ben 1 db Alverde termékre is kaphatunk 50% kedvezményt, én még mindig nagyon ajánlom a szempillanövesztő és regeneráló termékeket - ITT írtam róluk - és a sminkjavító  filc is nagyon bevált nekem. Persze nem mehetek el egy kis ajánló nélkül a Milani mellett sem, hiszen az Instagram játékukon nyertem két ajakkrémet, amiket le sem lehet robbantani rólam mostanában. Bár sajnos őket pont nem találom a webshopon - valószínűleg még nem kaphatóak -, de az alapján, amit eddig láttam a márkából (a két ajakkrém és volt már tőlük szájfényem külföldről) merem állítani, hogy megérnek egy próbát a termékeik. Látom, hogy mások is így gondolják és szinte minden listán szerepel a Milani, úgyhogy tényleg egyre jobban érik, hogy a fent említett dolgokból én is beszerezzek párat. Remélem, bírni fogja a honlapjuk a nagy érdeklődést. Holnap pedig jövök az ajakkrémek tesztjével. :) 

Még pár hasznosság a Glamour-napokon túl; ha már a Dm-ben jártok, kukkantsátok meg a 75 ponttért kiváltható Rimmel neszesszert, amiben egy szempillaspirál és egy körömlakk van. Az Uriage "kitágította" a Glamour-napi akcióját és így október 5. és 17. között minden Uriage terméket (az akciósakat kivéve) 20% kedvezménnyel vásárolhatunk meg az akcióban részt vevő patikákban. Október 8. és 10. között a Kell a Púder! őszi leárazást tart, mindent 20% kedvezménnyel lehet megvásárolni a márkától. 

Boldog GLAMOUR-napokat! Ti részt vesztek? Mit szeretnétek vásárolni? Van olyan termék a listámon, ami megvan és/vagy tetszik Nektek?

9 megjegyzés:

  1. Kint vannak már a mikuláscsokik a Müllerben. Én is tervezek betárazni belőlük. ;)

    VálaszTörlés
  2. A Milani termékeket már én is lecsekkoltam, a szemöldökbizgentyűn gondolkodom, de még nem tudom, mi lesz, elbizonytalanít a szállítási költség. Valószínűleg a Müllerbe fogok elmenni szombaton, valami szuper dolgot kell cserébe ajánlanom a páromnak, hogy kivigyen (város szélén van), mert óriási sor szokott ilyenkor lenni. :D A Stay Matte púdert jelenleg is használom, nem rossz, de van tőle jobb is, a Color Tattookat én is csak ajánlani tudom, az Alverde koffeines ápolóját 1 éve ilyenkor megvettem, és kb 3szor használtam, sajnos nem igazán tolerálta a szemem. :( Egy szép őszi rúzst terveztem be, vagy az Oh my Gloss szájfényt, egy Catrice alapozót, és egy Maybelline sprált. A többi majd ott kiderül. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép lista. :) Hát igen, nem válhat be mindenkinek minden termék, sajnos. Nekem a Müllerrel könnyű dolgom van. A város szélén van nálunk is, de pont ott lakom. :DD

      Törlés
  3. A Rimmel neszesszerhez csak a 75 pont szukseges? (:

    VálaszTörlés
  4. Pont a mai nap próbáltam ki a catrice szemhéjalapot, és meg kell mondjam, egész jól teljesít eddig. Bár teszek vele még próbát gyengébb szemhéjpúderekkel is, mert a Maybelline The nudes palettával sminkeltem rá, ami önmagában is jól pigmentált színeket tartalmaz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a Maybelline palettát akár sima korrektoros alapon is lehet használni, olyan intenzív színei vannak. :) Szerintem szeretni fogod a Catrice alapot, nálam simán megvert több, drágább darabot is.

      Törlés