Dead Galaxy | Sugar Skull


Hamarosan halloween, így elérkezett idő, hogy újra fessek egy cukorkoponyát. ITT és ITT láthattatok tőlem már egyet-egyet, igaz, csak kezdetlegesebbet. Úgy gondoltam, most már felkészültem annyira, hogy egy téma köré hangoljam a pingálást, ez a téma pedig a galaxis lett. Végre volt annyi időm, hogy a sminkelést videóra is vegyem és felavattam az új lámpáimat is.


Íme a videó, alább pedig a képek és a felhasznált termékek listája. Nézzétek meg és/vagy görgessetek lejjebb! Ha nem működne a beágyazott videó, IDE kattintva meg tudjátok nézni a YouTube csatornámon.


Felhasznált termékek - Fehérek: RÉVECEN Face Control Foundation (Memebox Halloween Special 2014 testfestékként hivatkoztam rá a videóban), Claire's Fehér púder (semmire nem való, nem ajánlom) AVON Colortrend szemceruza, Eulenspigel Split Cake Sea. Feketék: RÉVECEN Cake Eye Liner Black (Memebox, testfestékként hivatkoztam rá a videóban), Maybelline Color Tattoo 60 Timeless Black, Maybelline Master Smoky ceruza, Maybelline Linerefine ceruza, Maybelline Eyestudio Gel Eyeliner, Maybelline Master Precise szeméjtus, Barry M Blink vízálló szemhéjtus. Színek: Makeup Revolution London Eat Sleep Makeup Repeat szemhéjpúder paletta, Sleek Original szemhéjpúder paletta. Szemek: Bourjois Contour Clubbing vízálló szemceruza (pink), Maybelline The Colossal Volum' Express Smoky Eyes szempillaspirál. Kövek: Primark, DUO műszempilla ragasztó. Ecsetek: BH Cosmetics ecsetkészlet, Real Techniques Core Collection ecsetkészlet, Real Techniques szilikonos tusecset, Essence ecsetek.


Nagyon örülök, hogy megcsináltam ezt a sminket és elégedett is vagyok vele, majdnem pont olyan lett, mint amilyennek megálmodtam. Igaz, rengeteg idő volt megcsinálni, nem azért, mert bonyolult volt (mert egyáltalán nem volt az), hanem azért, mert hosszadalmasabb volt amiatt, hogy mindenáron fel akartam venni az elkészítését. Úgyhogy nagyon remélem, hogy tetszik Nektek. De nem csak ennyi volt ám ez a bejegyzés! 


Van itt még egy kis meglepetés számotokra. A kreativajandek.hu webáruház jóvoltából nyerhettek egy igazán különleges fülbevalót, mi mással, mint cukorkoponya mintával. Gyertek a Negiluy Facebook oldalára és nyerjétek meg!

Mi a véleményetek a sminkről? Mentek valahova/beöltöztök halloweenkor? 

12 megjegyzés:

  1. Hatása alatt vagyok teljesen *-* tökéletes. De még annál is jobb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Annak meg pláne, hogy ennyire. :)

      Törlés
  2. Csodálatos! Már percek óta a képeket nézem, teljesen a hatása alá kerültem. :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon ötletes és szépséges kivitelezés!! nagyon ügyes vagy! : ))) iszonyat jó lett : )

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, bár magamnak nem tudtam megfesteni, viszont annyira tetszik, hogy valahogy meg kellett örökítenem. Úgyhogy lerajzoltam.:)
    http://fav.me/d9ela7w itt megnézheted.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Rizi :) Örülök, hogy megihlettelek. <3

      Törlés