Áprilisi PIXIBAG



Az áprilisi Pixibag a tavasszal együtt érkezett és a tartalma sem kevésbé tavaszias/nyárias. Azt hiszem, eddig ez a szütyő tetszik a legjobban, ezzel a matrózos kinézettel igazi hangulatjavító. Újdonság, hogy a Bag is kapott egy kartont, ami feliratos ragasztószalaggal van átkötve, így még nagyobb biztonságban jut el hozzánk a csomag. Most mindent ki is próbáltam, amit tartalmazott, így nem csak leírást/bemutatást olvashattok, de az első benyomásaimat is a termékekről. 


Hawaiian Tropic 30 faktoros naptej - Hatékony védelem a nap káros UVA és UVB sugaraival szemben. Növényi kivonatokkal, antioxidánsokkal, C és E vitaminnal táplálja, selymessé teszi a bőrt. Vízálló, bőrgyógyászatilag tesztelt.

Természetesen ezt a terméket nem tudtam úgy kipróbálni, mintha tomboló nyári napnál teszteltem volna, de azért pár dolgot kiderítettem róla. Először is, számomra kókuszos, kissé talán vaníliás illata van. A száraz bőröm nagyon szereti, pillanatok alatt beszívja. Ha nem tudnám, hogy ez egy naptej, azt hinném, könnyed, nyári testápoló. Nem ragadt, tapadt és nem hagyott kellemetlen "aszalódunk a strandon naptejszagot". Mivel nagyon fehér a bőröm, nálam non-stop fényvédőzés van tavasztól őszig (arcra télen is sokszor). Eddig nagyon tetszik, persze a lényeg majd akkor derül ki, ha már több lesz a napsugár, de szerintem nem lesz vele gond.

Pantene Pro-V Intensive Repair sampon - A márka kutatásai nyomán kifejlesztett tápláló mikrohatóanyagok hidratálják és óvják az elgyengült és sérült hajat a formázás okozta további káros hatásokkal szemben. Az Intensive Repair kollekció segít a haj természetes erejének helyreállításában és a hajszálak töredezésének megelőzésében.

Kellemes, számomra kicsit üdítő illatú, nagyon jól habzó sampon. Szerette a hajam, nem szárította és könnyen kifésülhető volt mosás után. Másnap sem lapult le és nem zsírosodott hamarabb (2 nap), mint más, általam használ samponnal. Így ebben az árkategóriában nagyon jó darabnak értékelem. A "repair" hatását a hozzá tartozó balzsam nélkül nehéz tesztelni. Viszont, a hajam vége nagyon durván száraz, néhol szinte már világítanak a töredezett végek pontocskái. Ezen első használatra tompított némileg. Azt hiszem, megveszem hozzá a balzsamot (bár nagyon nem szeretek balzsamot használni). 


Dove deeply nourishing krémtusfürdő - A  Dove új formulájának köszönhetően többé nem kell választani a gazdag habzás és a gyengéd bőrápolás között, az új Dove a zuhanyzási élmény teljességét nyújtja. A Dove mostantól csakis a leggyengédebb tisztító alapanyagait használja, melyek a NutriumMoisture technológiát kiegészítve már egyetlen zuhanyzást követően sokkal puhább, simább és selymesebb bőrt eredményeznek. 

Nincs nagy kapcsolatom a Dove termékeivel, a tusfürdői nekem valahogy mindig szárították a bőröm. Ezért kicsit félve próbáltam ki ezt a darabot, de kellemesen csalódtam. Nagyon tömény, krémes, tipikus Dove illatú termék, jó habzással. Kicsit olyan érzés volt, mintha testápolót kennék a bőrömre. Nem szárított, bár nekem még szükségem van ehhez is pluszban testápolóra. Viszont akinek nem olyan száraz a bőre, mint nekem, nyáron testápoló nélkül is tökéletesen jól ellehet vele. 


Helia-D Micellás sminklemosó és hidratáló arctisztító kendő - Tisztító, ápoló és nyugtató hatású, eltávolítja a sminket és a szennyeződéseket az arcbőrről. Hámképző, sebregeneráló és gyulladásgátló hatóanyagokkal.

Régebben szinte csak ilyen kendőkkel mostam le a sminkem, aztán jöttek a micellás vizek. Most a Helia-D a kettőt kombinálja. Szerettem volna kipróbálni ezt a terméket, úgyhogy nagyon örülök neki. Szépen lehozta a (nem vízálló) sminket, kellemes tapintású lett tőle a bőröm. Nem tocsogós, de nem is száraz kendő, olyan "pont jó". Be is dobtam a táskámba, hogy míg pár napig nem vagyok otthon, legyen nálam sminklemosó. 

Essence Lash Princess szempillaspirál - Speciális kialakítású "kobra" keféjével minden szempillát elér, drámaian dúsít. 

Mikor megjelent ez a spirál, rengeteg jót olvastam róla. Akkor vagy 3-4 spirál volt bontva nálam, nem akartam sokadiknak megvenni ezt is, aztán el is felejtődött. Most már tudom, hogy kár volt megfelejtkezni róla, mert - főleg árkategóriáját tekintve - egészen jó. Fekete, tartós festéke van, ami hamar szárad. Bár nálam egészen nehéz dolguk van a dúsító spiráloknak (hosszú, de egymástól távol ülő szálak), itt láttam némi hatást. Viszont hosszítást is, amire szempillaszálaim korlátozott számban való jelenléte miatt szeretek rájátszani. Szintén bedobtam a táskámba a hétvégére.

Rossetti Bizsu fülbevaló - Ezüstszínű fülbevaló mályvás félgyöngyökkel és picit narancsos-sárgás kövekkel. Kellemes, tavaszias darab, bár kicsit elsőre furának tűnhet a színkombináció, de én pont az ilyesmit szeretem. Különben nagyon könnyű, szépen csillog, kellemes viselet. 

  

A termékek és a szép szütyő mellé kaptunk egy Pantene és Dove terméktájékoztatót és egy Rossetti Bizsu kupont is (előre félek, hogy ezt el fogom használni). Összességében egy szuper "jó idő felkészítő" csomagot kaptunk a Pixitől, jól kihasználható termékekkel. Most azt hiszem, a naptej lett a kedvencem, régen találkoztam ennyire kellemes fényvédő termékkel. 

Vásároltatok Pixibag-et? Milyen fülbevaló lapult a Tiétekben? Mi a kedvencetek a csomagból?

0 megjegyzés: