Karácsonyi PIXIBOX | 2014



Elérkezett hát a karácsonyi dobozka ideje is. Mint mindig, most is izgatottan bontogattam, de annyira szörnyűséges lett végül a felvétel (az egész szürke lett, számíthattam volna rá, mert elég későn álltam neki), hogy ezt a dobozt most blogbejegyzés formájában mutatom meg. Remélem, így is tetszeni fog Nektek! :)


Nuxe Réve de Miel kéz- és körömápoló krém, 15 ml, minta - Háromféle termék kerülhetett a márkától a dobozba, én a kézkrémet kaptam. Száraz, érzékeny bőrre ajánlott, finom, krémes, mézes illatú krém. Nagyon hamar beszívta a bőröm. 
La Roche-Posay Rosalia CC krém, 3 ml, minta - Egységesítő, korrigáló nappali arckrém, mely helyettesíti a nappali arcápolót és az alapozót. Érzékeny, kipirosodásra hajlamos és akár rozaceás arcbőrre is ajánott. Kellemes állagú krém, de sajnos nekem túl sötét. 
BOSS Ma Vie és Nuit női parfümminta, 2x2 ml. Szeretem a parfümmintákat, nagyon jó, hogy Pixiék mindig ellátnak illatokkal. 


Bielenda Skin Clinic Professional aktív korrigáló hidroplasztikus anatómiai arcmaszk - Hatékonyan javítja a bőrhibákra hajlamos bőr minőségét olajos, zsíros, fénylő vagy fakó bőrre, kitágult pórusokra, elszíneződésekre és látható aknék kezelésére. Nagyon jónak tűnik ez a maszk, kozmetikusoknál találkoztam már a márkával, illetve van tőlük egy BB krémem. Remélem, a maszk is olyan jó lesz, mint az.
Uriage Isofill - intenzív ráncfeltöltő szérum, 10 ml, minta - Ránctalanító szérum, amely fokozza a bőr hyarulonsav és kollagén termelését, serkenti a sejtek szabadgyökfogó képességét. Parabénmentes, hipoallergén Uriage termálvízzel. Szerencsére még nem mondhatom el magamról, hogy nagyon nagy szükségem lenne ilyen termékre, de ki fogom próbálni. 
CoconutOil Cosmetics - Lavender LipBalm ajakápoló balzsam - Természetes összetevőkből előállított ajakápoló, tele minden jóval (kókuszolaj, méhviasz, kakaóvaj, stb...). Mindenmentes (parfüm, alkohol, parabén, alumínium, stb...), UV védelemmel ellátott. Még nem bontottam ki, mert több ajakápolóm is meg van bontva, de nagyon jónak tűnik. Szívesen elhasználom majd, főleg, ha kellemes lesz az illata. 


Schwarzkopf Professional OSIS+ Glamination Strong Gossy Holdspray, 100 ml, utazó méretű termék - Erős tartást ad anélkül, hogy elnehezítené a hajat, mely könnyen fésülhető, formamegtartó és csillogó fényű lesz. Ígéretesnek tűnő termék és nagyon tetszik ez a csomagolás.
Uriage Créme Lavante - krémtusfürdő, 200 ml, teljes kiszerelésű termék - Intenzíven tápláló, koncentrált krémtusfürdő 1/3 rész lipidpótló tápláló tejjel. A márka termálvíz alapú termékei nagyon tetszetősek, egyébként a tusi illata az a tipikus, tiszta, gyógyszertárban kapható tusfürdő illat. Hatalmas nagy kiszerelés ez, sokáig elég lesz.


Ez volt a 2014-es karácsonyi PIXIBOX. Nekem tetszett a tartalma, most talán a Bielenda maszk az, ami leginkább tetszik, de a Nuxe mintának is örülök, mert még nem volt alkalmam semmit sem kipróbálni a márkától. Most találkoztam először Uriage és CoconutOil Cosmetics termékkel, ezekre a márkákra a jövőben figyelni fogok, mert nagyon szimpatikusak. Az első benyomásom az volt a dobozról, hogy "de jó, mennyire tele van". Tetszett ez a box is, bár a kedvencemet még nem taszította le a trónról. Örültem volna, ha az én dobozomban is lapul Clarins termék - talán majd legközelebb. A BOX a piros, JOY-os szalaggal és a PIXIMAGAZIN is nagyon csini lett, utóbbiban pedig szuper kedvezménykuponok is voltak.  

Vásároltatok Pixit? Tetszett ennek a doboznak a tartalma? A Tiétekben mi lapult? 

0 megjegyzés: