PIXIBOX Július-Augusztus



A vártnál picit korábban érkezett a soron következő PIXI-meglepetés, már most, júliusban kézhez kaptuk az augusztusi dobozkát. Kértétek, hogy legyen videó róla, ha van kedvetek nézzétek meg és/vagy görgessetek lejjebb! 



Schwarzkopf Professional Essenty Color & Repair sampon és balzsam - utazó méret, 50ml - Természetes és organikus összetevőkkel, a színkezelt haj ápolására kifejlesztve. A mérete tökéletessé teszi arra, hogy mondjuk ha nyaralni mész, a nagy flakon hajravaló helyett csak bedobd a táskádba. Biztos el fogom használni, mert színezett és száraz is a hajam, így ezt a terméket mintha nekem találták volna ki.
Essie körömlakk - teljes kiszerelés, 13,5 ml - Azt hiszem, nem nagyon kell bemutatnom a terméket. Nagyon régóta szerettem volna egy lakkot a márkától és nem tudom elmondani, mennyire megörültem, mikor megtudtam, hogy lesz a dobozkában. Csak arra nem számítottam, hogy feketét kapok. Ha valakit érdekel cserére, nyugodtan írjon! :)


Karl Lagerfeld női és férfi parfüm - minta, 1,2ml - A női parfüm elegáns, zöld virágos illatával csábít, míg a férfi parfüm elkészítésénél az aromás páfrányokhoz fordultak. A nőit kipróbáltam, én magam mintha picit citrusos illatát érezném (ne higgyetek nekem, nagyon rosszul tudom kivenni egy illatból az összetevőket), picit sem édes, viszont nagyon friss aromája van. 
Clinique Age Defense BB Cream SPF 30 - BB krém - utazó méret, 15ml - UVA/UVB szűrővel és a környezeti hatások ellen nyújtott védelemmel segít megelőzni az öregedés idő előtti jeleinek kialakulását, elfedi a bőr tökéletlenségeit. Szeretem a BB krémeket, ez is nagyon jól hangzik, de sajnos túl sötét nekem. Talán picit valahogy barnulok (szinte semmi esély rá, csak leégni tudok) és jó lesz vagy elajándékozom, tudok olyat, aki örülne neki. 


BOMB Cosmetics Little Hotties - 3db minta - Ezekről az illatos viaszpasztillákról már volt szó ITT. Párologtatóba kell tenni őket és meggyújtani alattuk egy teamécsest. A viaszdarabkák felolvadnak és illatozni kezdenek. 
BOMB Cosmetics Szappantorta - teljes kiszerelés, 200g - Növényi glicerin szappan, tele illóolajokkal. ITT már olvashattatok róla is. A dobozban ötféle illat volt vegyesen. Ahogy kinyitottam a dobozt, kitört belőle a szappan édes, citromos cukorka illata. Nagyon szerettem, nem szárította a bőröm, szívesen használom el újra. 


Vichy Capital Soleil napvédő krém arcra mattító hatással SPF 50 - minta, 1,5ml - Csökkenti a pigmentfoltok kialakulását és lassítja a bőr idő előtti öregedését. Hidratáló és mattító hatással. Mindig örülök, ha fényvédő termékeket próbálhatok ki, mivel nagyon fehér a bőröm, fontos odafigyelnem a káros sugarakra. Viszont sokszor nagyon drágák és sajnos nem hatásosak ezek a kencék. Az ilyen minták nagyon hasznosak annak kiküszöbölésére, hogy az ember sok pénzt kiadjon feleslegesen valamire, ami nem hozza a várt eredményt.
Vichy strandtáska - Erős anyagú, szimpatikus méretű, cipzárral zárható táska. Úgy gondoltam, ha véletlenül strandra megyek, a tavalyi PIXI-s táskát viszem magammal, de most megingott ez az elképzelés. :)


Ezek lapultak tehát a nyár utolsó PIXI dobozában. Illetve most is kaptunk PIXIMAGAZINT, amiben hidratálásról, fényvédelemről olvashatunk és természetesen megtalálhatóak benne a szokásos termékajánlók is. A dobozban találtakról szólva; az eddigi kedvenc PIXIBOX-om még mindig nem lett letaszítva a trónról. Ez is jó dobozka volt, igazából két kis kakukktojás van benne, a BB krém és a lakk. Előbbinél már megszoktam, hogy ha alapozótermék van a dobozban, akkor az nekem sötét lesz, úgyhogy nem ráz meg annyira a dolog. De a lakkot sajnálom. Hát most ez van, ilyenek a meglepetések. :)

Vásároltatok PIXIBOX-ot? Igen, nem, miért? Melyik terméket próbálnátok ki szívesen? Ha vettetek dobozt, milyen lakkot kaptatok? 

5 megjegyzés:

  1. Szia! Megkérdezhetném a lakk nevét?:)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, mennyi szuper cucc! Remélem, egyszer sikerül majd lecsapnom ismét egy dobozukra, mert már hiányom van :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejnye! Pótolni kell akkor ezt a hiányt! ;) :D

      Törlés