Scholl Velvet Smooth Elektromos Talpreszelő


Mikor a Scholl új talpreszelőjéről lehetett hallani, rögtön felcsillant a szemem, mivel az extra száraz bőröm miatt a talpammal is sok problémám van. Az ára tartott vissza attól, hogy megvásároljam, gondoltam, majd hosszasan gyűjtögetek rá. Aztán csodák csodájára a dm box éppen ezt a masinát rejtette. Hamar belevetettem magam a tesztelésbe, íme!


A csomagolásban már ITT is láthattátok, nem egy túlbonyolított megoldás, kapott egy műanyag dobozkát, amiben jól látható a termék. A magyar leírás és használati utasítás a műanyag hátuljára van ragasztva, persze rá van írva, hogy tartsd meg. Az ilyesmi számomra szörnyen bosszantó, így az egész dobozt pakolgathatnám... De hát annyi baj legyen.  


A csomagban megtalálható maga a készülék, egy darab rotációs fej (csiszolófej), egy védőfedél és 4db AA alkáli elem. Utóbbi hatalmas nagy pluszpont nálam, mert az ilyesmivel mindig az szokott a baj lenni, hogy nem adnak hozzá elemet, ami persze nincs is itthon pont akkor, mikor kellene...

Maga a szerkezet remek kialakítású, tökéletesen kézre áll, van egy kis súlya is (különben fenék nehéz az elemek miatt), számomra ez is megkönnyítette a használatot. Ha pillekönnyű lenne, nem érezném annyira, milyen erővel kell a talpamhoz érintenem. 


Maga a rotációs fej ez a guriga, közepes erősségű csiszoló felülettel. Ha bekapcsolás nélkül végighúzom a kezemen, nem olyan erős, hogy felsértse, de annál erősebb, hogy csak simogatásra legyen jó, szerintem nagyon el van találva. A készülék oldalán lévő gombbal egyszerűen lehet cserélni, így ha elhasználódott, csak ebből kell újat vennünk. Eddig négyszer vetettem be, úgy tűnik, meg sem kottyant neki. 

A használatról: Az első lépés természetesen a gép bekapcsolása, az ezüst színű gyűrűt kell elfordítani ehhez, majd kezdhetjük is a kezelést, ami abból áll, hogy a bőrhöz finoman hozzáérintve csiszoljuk a talpunkat. A műveletet száraz felületen kell végezni, amíg a felesleges bőr porfelhő formájában (nálam legalábbis) véglegesen nem távozik. Ha sikerül túl erősen rányomnunk a gépet, magától megáll. Nem is érdemes azzal próbálkozni, hogy így ösztökéljük gyorsabb vagy intenzívebb működésre, a titok itt inkább abban rejlik, hogy várjuk ki, míg dolgozik és fussunk át többször az érintett területeken.


Sosem hittem volna, hogy valaha is a talpamat fogom itt mutogatni, de most tessék: használat előtt és után. Enyhén szólva látható a különbség.

Nem pillanatok műve, mire elvégzi a dolgát, de az eredménnyel nagyon elégedett vagyok. Nekem főleg arra kell(ett volna) ez a gép, hogy a száraz, bár nem rinocéroszbőr keménységű talpamat kezeljem vele. Ez nálam olyan nagy probléma, hogyha megcsináltatom pedikűrössel, akkor is 3-5 nap múlva újra előjön. Télen akár be is reped és vérzik. Bőrkeményedésnek mondható képződmény inkább csak a nagylábujjam alján, és a talpam külsején van, ezeken is átfutottam, nálam segített rajtuk. De ha valakinek tényleg rendesen kemény, robbantani való bőrkeményedése van... Nos, ebben az esetben a 100%-os megoldás szerintem csak is szakember lehet a kis szikéjével. Viszont szinten tartásra megfelelő lehet a készülék.

Ha végeztünk a csiszolással, érdemes egy kicsit megmosni a talpunkat - így eltávolítjuk a bőrport -, illetve bekrémezni a kezelt területet. Erre sheavajas készítményt használtam. A csiszolófejet folyóvíz alatt kell megmosni, majd visszahelyezni, ha megszáradt.


Összességében arra, amire nekem kell, tökéletes és nem kellemetlen vagy macerás a használata. Gyorsabban is végzek, mintha másra bíznám a talpaimat. Az már más kérdés, hogy nincs-e kicsit túlárazva a készülék, de nem panaszkodhatok, hiszen ez volt a bombameglepetés a dm dobozkában. Ha azt veszem, hogy nekem bevált és nem kell emiatt szakemberhez járnom, akkor pedig kifejezetten szerencsésnek érzem magam. Aki hasonló problémákkal küszködik és elcsíp egy jó kis akciót, bátran próbálja ki!

Ti mivel ápoljátok a talpatokat? Ismertek hasonló készülékeket? 

6 megjegyzés:

  1. Amióta megjelent, azóta nézegetem, mert az én talpammal is ez a helyzet sajnos. Semmi krém nem használ rá, de most felcsillant a remény :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a krémek nekem sem nagyon váltak be. Kézi reszelővel próbálkoztam, azzal is szép eredmény érhető el, de fárasztó és hosszadalmas. Ez sokkal jobb. :)

      Törlés
  2. Én is ezt használom :) Örültem, hogy benne volt a DM dobozkában :) Szerintem is nagyon jó kis készülék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor megláttam a dobozba! Mindenre számítottam, csak erre nem. Örülök, hogy Neked is tetszik! :)

      Törlés
  3. Én édesanyámnak akartam megvenni,de még mindig vacillálok rajta.Anya nem az a kivárok típus inkább gyorsan akar nagy eredményt.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vészesen lassú ez, kell hozzá egy kis türelem, de nekem is 10-15 perc alatt megvolt egy-egy talp első használatkor. Ha szüksége van ilyesmire (nem jár szakemberhez, stb...), szuper ajándék lehet. :)

      Törlés