Smink "visszafordított" tusvonallal - lépésről lépésre


Sokkal egyszerűbb dologról van szó, mint amit a cím sejtet, de az az igazság, hogy olyan hirtelen álltam neki a sminkelésnek, hogy eszembe sem jutott utánanézni, van-e ennek saját neve. A tusvonal a főszereplő, sokszor láttam már ázsiai videó klipekben, hogy így visszafordítják a mélyítővonalba. Kipróbáltam, nekem hogyan sikerült kivitelezni és lépésről lépésre le is fotóztam. 


Először is lealapoztam a szemhéjam egy korrektorral, majd az egészre felvittem egy bőrszínhez közelálló matt árnyalatot (paletta bal szélső). Következő lépésként a palettában található legsötétebb barnával elkezdtem megrajzolni a smink külső szélét a ferde vágású tusecsettel. Ügyeltem arra, hogy kifelé ne maszatolódjon a vonal, befelé viszont direkt lapos, sepregető mozdulatokkal húztam be a színt. Ezután a másik tusecsethez nyúltam, ezzel pakolgattam fel egymás után a barnákat "v" alakban.  Meghúztam a tusvonalat, először a hosszát, majd a farkincát. Aztán egy nagy levegő után a farkinca végét bekanyarítottam a mélyítővonalba. A ferde vágású ecsetet a a sötétbarnába mártottam és felvittem egy kicsit a tusvonalra és alá - ezzel tompítottam picit a vonalon. Sötétbarnát tettem az alsó pillatövekhez és ide is behúztam egy kissé a tussal. A szemöldök alá még felkerült a legvilágosabb színből és persze spiráloztam is.  


A korrektort és az alapozót most kivételesen a szemsmink elkészítése után vittem fel egy sminkszivaccsal, majd fixáltam púderrel. Színeztem és formáztam a szemöldököm. Az összképet egy korallos matt ajakra valóval dobtam fel ~ nagyon ütősen mutatott a pulóveremmel. 

Amit használtam: 

Catrice Camouflage korrektor - 010 Ivory
Yves Rocher Teint Rayonnant Jeunesse - Beige Rosé 000
Revolution Iconic 2 paletta
Aden szemhéjtus
Maybelline The Colossal Go Extreme! Volum' szempillaspirál
Rimmel Stay Matte 001 Transparent púder
Maybelline Master Shape szemöldökceruza - Dark Blond
Bourjois Rouge Edition Velvet 04 Peach Club
Essence tusecset
Maybelline gél tus ecset

A felhasznált termékekhez most betettem az ecseteket is, hiszen ennél a sminknél most ezek is fontosak voltak. Nekem tetszett, el is mentem itthonról benne és nagyon jól  éreztem magam. Szerintem felveszem a repertoárba és többször fogom készíteni, akár színesen is. 

Nektek tetszik? Szoktátok "cifrázni" valamivel a tusvonalat? 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, jól is mutat rajtad :) Simán vállalható akár hétköznap is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igen, szerintem is vállalható hétköznapra. :)

      Törlés
  2. Nekem is tetszik, szerintem ezt a visszafordított tusvonalat én is ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés
  3. Ha egy normális, nem kesze-kusza tusvonalat tudnék húzni, már attól is boldog lennék...eeeez...ez egyszerűen művészi! :)

    VálaszTörlés