Áprilisi PIXIBOX


Újabb hónap telt el, újabb PIXI-meglepetés érkezett. Az áprilisi PIXIBOX szuper termékeket rejtett. Ahogy az előző dobozkánál ígértem, ezt a mostanit egy videóban is bemutatom. Nézzétek meg a képeket és a leírásokat is! :) 


Nézzétek meg a videót és/vagy görgessetek lejjebb!

Az áprilisi BOX tartalma

Eucerin - DermoPurifyer Fedő Stift
Toni&Guy - Cleanse Dry száraz sampon
BeYu - Soft Eye Liner szemkontúr ceruza
BOMB Cosmetics ajakápoló
Jesus del Poso - Halloween miniparfüm
Captain's kulcstartó
Nestlé - Dolce Gusto cappuccino csésze
PIXIMAGAZIN


Most először PIXIMAGAZIN is érkezett a dobozkához, tele színes képekkel, leírásokkal, termékajánlókkal. Színes, csajos újítás, a reggeli kávé mellé nagyon kellemes olvasgatni való. Én megszerettem. :)


Captain's kulcstartó - fából készült aranyosság. Iphone-okra készítenek hátlapokat valódi fából, szuper vékony, könnyen feltehető, nagyon mutatós dolog. 


J. del Poso Halloween női parfüm - Kellemes és szerencsére nem túl erős parfüm. Már sokszor nézegettem az üvegét, mindig nagyon tetszett, most az enyém lett miniben. Az ilyen apró cukiságokkal le lehet venni a lábamról. 4.5ml.


BOMB Cosmetics ajakápoló - Ezzel a kókuszos csodával találkozhattatok már ITT. Remekül hidratál, finom, nem émelygős kókuszillata van, egy kis vaníliával fűszerezve. Nagyon szeretem, most is ezt használom. Csomagonként eltérő "ízekben", 9 ml, teljes kiszerelésű termék. 


Nestlé - Dolce Gusto cappuccino csésze - Ezen picit meglepődtem, nem számítottam csészére, de nagyon tetszik, már csak az érdekes füle miatt is. Jóban leszünk, le fogom cserélni erre a reggeli kávézós bögrémet.


Toni&Guy - Cleanse Dry száraz sampon - Ettől a márkától még nem használtam száraz sampont, de alapvetően ez az a termék, amivel nálam nem lehet mellélőni. Sajnos gyorsan zsírosodó hajam van, ez a megoldás áldás erre a problémára. A T&G félének pedig még egészen kellemes illata is van, nem szúnyogirtós, csak egy picit éreztem citromosnak. 



Eucerin - DermoPurifyer Fedő Stift - Érdekes és sokat ígérő termék a bőrhibák elleni küzdelem frontján. Csökkenti és elfedi őket, illeszkedik a bőrszínhez, nem tömíti el a pórusokat és a vörös foltok sem jelentenek problémát neki. A kézfejemen próbálva picit sötétnek tűnik, de majd meglátom, az arcomon hogyan szuperál. Krémes, könnyen kenhető, praktikus ceruza formájú. 2.5g, teljes kiszerelésű termék.



BeYu - Soft Eye Liner szemkontúr ceruza - Picit első ránézésre szürkéskéknek hatott számomra a ceruza csomagolása, de tévedtem, csodás élénk kék, puha, könnyen eldolgozható termékről van szó. Hihetetlenül pigmentált, vízálló. Teljes kiszerelésű termék, dobozonként eltérő színben.  



Ez lett volna az áprilisi PIXIBOX tartalma. Nekem most is tetszik, hiszen hasznos és szép termékek voltak benne. Most nem tudok kedvencet kiemelni, mert csak felsorolnám a kencéket. De a miniparfümöt kötelezővé tenném minden dobozban, annyira cuki. 

Vásároltatok PIXIBOX-ot? Tetszik a tartalom? 

4 megjegyzés:

  1. Eddig ez az egy box tetszik legkevésbé..egyedül a BeYu szemceruza tetszik. Örülök, hogy ezt most még sem vettem meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az előző box a kedvencem eddig összességében, de ennek is nagyon örülök, kinek mi tetszik. :) Én bántam volna, ha nem veszem meg.

      Törlés
  2. Nekem ez most nem tetszik annyira, mint az előzőek. Majdnem pont ilyen az én dobozom is, szintén kókuszos ajakápolóval, csak a ceruzám ennél sötétebb kék a csomagolása alapján (bár nem bontottam fel, de az 628-as árnyalat, nem 629-es). A bögrét meg a kulcstartót pedig abszolút nem tartom ilyen dobozba valónak, azt még megérteném, ha mondjuk valami bizsut raknának bele időnként...
    Az Eucerin stift tetszik, meg a ceruzának is örültem volna, ha más színben van. A miniparfüm is plusz pont, mert cuki, bár nekem túl virágos-keleties.
    De a bögrét, a kulcstartót, az ajakápolót és a szemceruzát szívesen elcserélném, ha valakit érdekel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy nem nyerte el a tetszésed a doboz tartalma. Sajnos (vagy nem sajnos) nem tetszhet mindenkinek ugyanaz. Remélem, sikerül elcserélned a termékeket. :)

      Törlés