TAG: Ismerjük meg egymást!


Gondoltam kicsit könnyedebb bejegyzéssel térek vissza a műtét után, így ma egy TAG következik. 7 dolgot kell írnom magamról, majd 7 másik embert is jelölni. Engem Dóri jelölt a kitöltésére, ezúton is köszönöm szépen Neki! :) 

1. Nem vagyok túl nagy társaságba járó, bulizni  sem járok el itthonról. Vannak barátaim, de csak egy-kettő, velük is szívesebben kávézom, mint járom az éjszakát. Többre értékelek egy jó beszélgetést akármilyen hangos, zenés, táncos "szórakozásnál". 


2. Már valahol említettem, de most újra megteszem: szeretem az animéket, bár nem rajongásig. Tudom, erre sokan inkább negatív dologként gondolnak, de nekem nagyon sokat adott. A barátomat is emiatt ismertem meg és a diplomamunkámat is a témában készítettem. A szombathelyi animésekről írtam, az első fejezetekben felvázolva a szubkultúra hazai történetét és állapotát, összesen 145 oldal lett. Akik eddig olvasták, azt mondják, alapmű a szubkultúra iránt érdeklődőknek. Erre nagyon büszke vagyok. :) 

3. Az írásról, olvasásról szólva, hatalmas nagy könyvfaló vagyok, ritkán olvasok, de akkor sokat. Tipikus esete az "addig nem teszi le, míg be nem fejezi" szindrómának. A hétköznapokban ritkán van időm olvasni, ez régebben is így volt. Amíg iskolába jártam, leginkább a nyári szünetben olvastam, az optikus mindig várt ősszel, mivel az egész nyári olvasástól mindig romlott a szemem. 

4. A filmeket is legalább annyira szeretem, mint a könyveket. Bármit megnézek, régit, újat, teljesen mindegy. A sorozatokat is szívesen fogyasztom. A legnagyobb kedvenc az Odaát, de próbálok lépést tartani a Vámpírnaplókkal és a The Walking Dead zombijaival is.


5. Nem vagyok túl szerencsés típus, sőt, általában mindig bakizom is, ha valami fontos dologról van szó. De négylevelű lóherét rengeteget szoktam találni. Csak lenézek és hopp, ott van! Volt egy nap, amikor 24 darabot sikerült összeszednem. 

6. Sosem értettem, egyeseknek miért nehéz felkelni. Az osztálytársaktól is sokszor hallottam, hogy sötét van, hideg van, fáradtak, nem egyszerű a reggeli kelés. Én minden reggel kipattanok az ágyból, nem okoz gondot sem a sötét, sem az, ha kora van. A reggeli kávét is csak megszokásból iszom, mert itthon a többiek is fogyasztják. Ha egyedül vagyok reggel, sokszor el is felejtem, hogy kávét kellene innom. Nekem nem hat, nem vagyok tőle frissebb vagy kevésbé fáradt. 


7. Egészen 19 éves koromig rágtam a körmeimet. Aztán sor került az epeműtétemre és úgy döntöttem, sok mindenen változtatni fogok. Azóta nem rágtam le és lakkozom, ami sokkal nagyobb örömöt okoz, mint a rágcsálás.

Nem tartom magam unalmas embernek, de kiderült, nagyon nehezen tudok összeszedni 7 dolgot magamról. Remélem, tetszett Nektek ez a bejegyzés és legalább egy érdekességet megtudtatok rólam. Nem jelölnék másik 7 személyt, mivel már sokan kitöltötték, ráadásul nem szeretnék kötelezni senkit semmire. De akinek kedve támad hozzá, nyugodtan essen neki! :) 

7 megjegyzés:

  1. De jó neked, hogy így fel tudsz kelni. Én pont ezt nem tudtam soha megérteni :D Viszont este meg sosem tudok hamar elaludni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, kinek mi. :D Korán fekvő sem vagyok, szerintem az a titkom, hogy csak úgy fekszem le, hogy tényleg álmos vagyok, nem nézegetek még órákig az álommanóra várva. Aztán reggel kelek, amint kinyílik a szemem. :D

      Törlés
  2. Én is körömrágós voltam :) Jó volt olvasni ezt a tag-et :)

    VálaszTörlés
  3. Az első és a harmadik pont rám is teljesen igaz. Imádok olvasni, csak azt sajnálom, hogy soha nincs rá időm. :( :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ha tényleg szeretnénk valamit, kerítünk rá időt. ;)

      Törlés
  4. Én is szeretnék leszokni a körömrágásról, de valahogy mindig újra a számban van a kezem. Főleg, amikor izgulok, mostanában igen sokszor. Kellene valami rossz ízű körömlakk :)

    VálaszTörlés