Vichy Idéalia Life Serum - 7 napos teszt – videó

 
Régóta szemeztem már a Vichy Idéalia Life Serum-ával, nézegettem a tévében, az újságokban a reklámját, szerettem volna kipróbálni. Szerencsére az utóbbi Pixibox-ban éppen ebből a szérumból volt minta, méghozzá 7 db, így adott volt, hogy egy hétig használjam. Az 1.5ml-es kiszereléseket feleztem, az adagot egy reggeli és egy esti felvitelre osztottam szét, így a szérum beépült a napi arc (tisztítási és ápolási) rutinomba. A véleményemet hallhatjátok az alábbi videóban.


„Minden nőnek, kortól, bőrtípustól és bőrszíntől függetlenül. Az első szérum a Vichytől az ideális bőrért. A mindennapi élet által igénybevett arcbőr minőségének látványos helyreállításáért.” Információk a szérumról a Vichy holapján ITT
Felvitel után egészséges ragyogást, egységes színt kölcsönzött a bőrömnek. A beszívódás kb. 3-5 percig szokott tartani, addig picit ragacsos érzést keltett a szérum.


Az első használat előtt és az utolsó használat után is készítettem képeket. Sajnos nem volt olyan szerencsém, hogy egyforma fényviszonyokhoz jussak... Bár a videóban is legtöbbször az államon lévő hegek állapotáról esett szó, érdemes megemlékeznem a homlokomon lévő tűpetty méretű aranyosságokról. Ha végighúztam rajtuk az ujjam, rendesen lehetett őket érezni. Most, az egy hetes szérum-kúra után alig maradt valami ezekből a dudorokból.


Persze a fő attrakció az állam volt, az egyik heg szinte teljesen eltűnt és a másik is elhalványodott. Eddig korrektorral sem tudtam szépen elfedni őket, mert radírozás ide vagy oda, előszeretettel hámlottak, így nehezen lehetett őket takargatni. Most már teljesen el tudom fedni a heg maradékát. A hámlásról szólva pedig elmondhatom, hogy nekem a megszokott heti két arcradírozáson kívül most szükségem volt egy harmadikra is (mert ott is elkezdett hámlani a bőröm, ahol eddig nem nagy intenzitással tette ezt). Valahogy ezzel a radírozás-dologgal sosem voltam teljesen elégedett, sokszor annyira száraz volt – főleg az orrom környékén a bőr -, hogy pár órával a radírozás után már ismét láttam a hámlásokat. A szérum használata alatt ez nem fordult elő, így végre úgy éreztem, hogy a nappali és éjszakai krémemet használva megfelelően tudom hidratálni a bőröm.

Összességében egy remek terméket próbálhattam ki, nekem nagyon bevált a száraz bőr okozta problémáimra és a régi hegeimre is, így ha valakinek lehetősége akad kipróbálni, bátran merem ajánlani ezt a sejtmegújító kencét. Nagyon gondolkodom rajta, hogy meg kellene vásárolnom... Ki tudja, talán majd karácsonyra. Mindenesetre felkeltette az érdeklődésem a hasonló termékek és a márka iránt is. :)

Próbáltátok már ezt a szérumot? Van bevált Vichy terméketek? Esetleg hasonló kencétek?

0 megjegyzés: