Purple Sugar Skull

 
A Halloween szele engem is megérintett, úgyhogy arra jutottam, hogy a héten hozok egy-két, az alkalommal kapcsolatos bejegyzést (sminket, körmöt, díszt, stb...) is. Első körben megmutatom életem első cukorkoponya (Sugar Skull) próbálkozását, hátha Ti is kedvet kaptok hasonlóhoz.

 
Mivel nincsenek testfestékeim, úgy gondoltam, valahogy csak-csak kivitelezem majd én itthon ezt a sminket ilyen speciális eszközök nélkül is. Bár az biztos, hogy minimum az alapozás (az arc fehérre festése) sokkal könnyebb lehet testfestékkel. Én szemhéjpúderrel és pirosítóecsettel kiviteleztem a mutatványt.


Minél egyszerűbbet akartam csinálni elsőre, így a kacskaringós díszítésekről lemondtam, inkább csak a nagyon hangsúlyos részeket (szemek, orr, száj) készítettem el. Jó döntés volt így utólag, mert így is sokáig elvoltam vele és legalább ezeket a területeket begyakoroltam annyira, hogy a következő ilyen sminknél már egészen gyorsan haladtam velük (hopp, elárultam, hogy lesz következő is...). :D

 
Szóval, most csak erről az egyszerűsített verzióról hoztam képeket, amikre picit rá kellett segítenem egy kis kontraszt, fény stb... állítással és sötétítéssel. Előbbire azért volt szükség, mert nem kultiválja ezt a színvilágot a fényképezőm, utóbbira pedig a hangulat kedvéért. Remélem, azért tetszik Nektek az „alkotásom” és jöhetnek a Halloween-es bejegyzések. :)


Festettetek már Sugar Skull-t? Szeretitek a Halloween-t?

9 megjegyzés: