Vattacukor - ombre körmök


Ez a második ombre lakkozás-próbálkozásom volt, még nyár közepén. Nem tudom, hogy csináltam, de vagy 2 hétig megmaradt ez a festésem, mikor leszedtem, csak picit volt kopott a vége. Nagyon szerettem, ezt viseltem végig a nyaraláson. Sokan hitték, hogy műköröm vagy matrica. Eredetileg pink-kéknek terveztem, aztán pink-lila lett és mindig a vattacukor jutott eszembe róla. Igazából ez a bejegyzés most csak ilyen rövidke, gondoltam megmutatom a festésről készült képet Nektek, mert így utólag egészen jó próbálkozásnak tartom. Az ombre dolgok engem még mindig csábítanak és mindig megfogadom, hogy végre megnézek egy-két videót, blog bejegyzést arról, hogyan is kellene ilyen lakkozást csinálni, de valahogy mindig úgy jön rám a pingálhatnék, hogy nem készülök rá. Aztán persze a művelet közben mindig bánom, hogy nem néztem jobban utána annak a fránya színátmenet készítésnek... Azért valahogy csak összehoztam – főleg fültisztító pálcikával. :D

Ti szeretitek az ombre lakkozást? Csináltatok már ilyet? Tetszik Nektek ez a színkombináció?

6 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett!!!

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lett! gyönyörűek a színek és az átmenet is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon szépséges lett :)

    VálaszTörlés
  4. Szupi lett! a két kedvenc színem. :D Én is nemrég csináltam hasonlót. :D

    VálaszTörlés
  5. Hűűű dejó! A Milka lila nagyon tetszik benne! Én nagy ombre fan vagyok, minden második manimat úgy készítem. :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen lányok, akkor ezt a képet átpakolom a sikeres próbálkozások mappába. :)

    VálaszTörlés