Napi smink - nyárias színek 1.


Igazából nem mai darab, még múlt héten csináltam, a meleg nyári napok örömére, de az államvizsga minden időmet elvette, így csak most kerül fel.


Mostanában, ha gyors nappali sminkről volt szó, mindig barnás színekhez nyúltam. Most, hogy tombol a nyár, kedvet kaptam színesíteni a mindennapi megjelenésemen. Ez egy elég laza kezdés (erősebb) rózsaszínnel  és aranyosan csillogó halvány színekkel, barnával keretezve.


Még nem volt annyira meleg, hogy az ember lányáról lemásszon a smink, így tusvonalat is mertem húzni. A számra a szemhéjamra felvitt rózsaszínhez minél közelebb álló rózsaszín rúzst kerestem. A képen látható színátmenetes körmöket megnézhetitek ITT.


Amit használtam:
Liquid Eyeliner by H&M
Eyebrown Liner by H&M - Light Brown
Maxfactor Masterpiece MAX (mini kiszerelés)
Rúzs: essence 33 GLAM GIRL
BONBONSOLO 12-as szemhéjpúder paletta

Szegény agyon nyűtt BONBONSOLO paletta. Olvashattok róla hamarosan. :)

Ti hogyan álltok a színekkel? Jöhetnek a színesebb darabok vagy inkább nem is sminkeltek ilyen melegben?


2 megjegyzés:

  1. Annyira széééép O.O Nagyon jól sminkelsz!
    Yusuke a YuYu Hakushoból ( a malikád)? :) Kedvenc animém ^^
    Én semmilyen sminket nem viselek ebben a dög melegben most, a spirál is "lefolyik" az arcomról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Igen, abból a rajzfilmből volt a neve, a párja pedig Zorba volt. Én akkor is próbálkozom a sminkkel, ha baromi meleg van. Bár legutóbb már csak (vízálló)tusvonalra futotta.

      Törlés